trusselt

Home Forum Zeverhoekje trusselt

• Maker
    Discussie
  • mega mooie turbo op ons parking
    sorry dat ik niets ben komen zeggen maar was nog volop bezig in de keuken maybe next time

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • dinsdagavond en woensdag rusten wij uit gisteren nog een zalig toertje gedaan

Shit .
        We wilden vandaag komen eten omdat we iets te vieren hebben , zie ik op je site bij het reserveren dat niet enkel wij op woensdag dicht zijn 😥
        Het zal dus voor een ander keertje worden

thks en tot volgende week 😉

Juist terug van een avondje “lekker” eten bij Norm.
            Ik sluit mij aan bij de rest van de berichten , eten ECHT LEKKER , bediening mooi om te zien 😉 😆

@ Norm ; tot volgende week hé !!!

[quote=”etieke”:2afkuxfq]ja het is daar tegenwoordig alsof het daar gratis wordt weggegeven
              is wel altijd lekker daar
              dus we komen ook nog wel es terug
              je kent me wel
              die met zn sloten en sleutels en kluizen die nu op de nieuwstraat zit[/quote]

uwe porsche is ook een ferm maschien

[quote=”norm”:giu0ya5t]dat is misschien het verschil kuiswerk doe ik zelf niet meer 😉 [/quote]

😆 😆 😆 😉

ja het is daar tegenwoordig alsof het daar gratis wordt weggegeven
                  is wel altijd lekker daar
                  dus we komen ook nog wel es terug
                  je kent me wel
                  die met zn sloten en sleutels en kluizen die nu op de nieuwstraat zit

dat is misschien het verschil kuiswerk doe ik zelf niet meer 😉

Dan ben je snel op je laptop op een drukke zondag .
                      Ik ben op een zondag nooit voor 22.30u afgewerkt in de keuken 😉

[quote=”norm”:1k9u14lp]mega mooie turbo op ons parking
                        sorry dat ik niets ben komen zeggen maar was nog volop bezig in de keuken maybe next time[/quote]

Excuses zijn niet nodig ,Norman. 😉 Alle begrip voor,het was dan ook keidruk in de zaak.Kan me niet voorstellen dat je de keuken dan vijf minuten in de steek laat.Overigens het eten was zeer lekker in een gezellige vakantiesfeer.See you later in Diepenbeek in ” ‘t Russelt “. 🙂

vrijdag 14 zaterdag 15 en zondag 16 augustus gratis aperitief voor elke klant omdat we 5 jaar bestaan (natuurlijk bij het nuttigen van een maaltijd) 😉

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.