tunen 3.2L

• Maker
    Discussie
  • heeft er iemand ervaring met het tunen van motoren?
    wat kun je zoal doen om extra pk’s te verkrijgen ?

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • dit is wel een veel bekeken onderwerp !
      met maar 10 antwoorden (ok,nu 11)

[quote=”RSR”:2loi2fu9]Ik ben aan een 3.2 blok aan het werken voor de overbouw naar een 3.5 en dan + extra veel vermogen 😆 [/quote]

Allé Luc!!

Ge had dat niet mogen verklappen hè, moet leuk zijn zo op een volgende rit, niemand weet van iets en dan… hehehe 😈

Groetjes,

SidewindR.

Anoniem

die ken ik…..
          Was mechanicien bij een p garage.

ik heb ooit mijn SC naar een 3.2 LATEN ombouwen met alles erop en erin
            dat was een fantasisch carretje,zo fantastisch dat er in de file niet echt leuk meer mee te rijden viel.(toch 10 jaar mee gereden).
            De persoon aan wie ik hem verkocht was verwittigd (eerst snelle porsche)
            heeft hem de eertste keer op Francochamps in de bak op zijn kop gezet,dit deed wel even pijn moet ik zeggen.

Ik ben aan een 3.2 blok aan het werken voor de overbouw naar een 3.5 en dan + extra veel vermogen 😆

is deze conversatie teneinde…?
                ik ben altijd benieuwd naar een nieuw idee ,
                zo heb ik mijn luchtinlaat verzet en krijg nu veel meer
                koele lucht met voelbaar resultaat!
                (bovenop de andere aanpassingen natuurlijk)

kun je me mischien een mailtje sturen met wat je kan doen, wat het verschil gaat geven , en wat het prijskaartje gaat zijn

💡

[quote=”lavidaloca”:a3zugqy0]wat kun je aanraden om te doen ?
                    moet echt wel de moeite zijn zodat je het echt voelt, maar wil ook de motor niet overbelasten snap je.
                    zowat de middenweg[/quote]

Er zijn enkele dingen die je kan vervangen zonder dat je de motor echt gaat overbelasten. Maar ik kan dit echter moeilijk hier allemaal neerzetten.

Luc

wat kun je aanraden om te doen ?
                      moet echt wel de moeite zijn zodat je het echt voelt, maar wil ook de motor niet overbelasten snap je.
                      zowat de middenweg

Het tuning van een 3.2 valt nog goed mee als je weet wat je wil en hoeveel je er wil aan uit geven. Zoals je reeds al gelezen hebt ben ik iets tegen chip tuning, er zijn zoveel andere mogelijkheden waar je de gegevens van de stuurdoos niet hoeft voor aan te passen of te veranderen. Persoonlijk heb ik daar reeds enkele jaren ervaring mee en kan ik u dan ook vele dingen aanbieden en afraden.

Luc

[quote=”lavidaloca”:118j5wd2]heeft er iemand ervaring met het tunen van motoren?
                          wat kun je zoal doen om extra pk’s te verkrijgen ?[/quote]

HIER in dit topic zal je ongetwijfeld al heel wat info vinden!!! 😉 )

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.