Tunnel Challenge Amsterdam – 20 April 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Tunnel Challenge Amsterdam – 20 April 2012

• Maker
    Discussie
  • No strings attached … .. of stiekem toch een beetje … :mrgreen:

De inschrijf-termijn voor de Amsterdamse versie van La Targa Passaggio is vanaf vandaag geopend :relaxman:

Zoals in een eerder uitgezonden Nieuwsbrief, op de site, LinkedIn en Facebook te lezen was gaat deze plaats hebben op Vrijdagavond 20 April 2012.
    .. de genoemde datum op de DVD van La Targa Passaggio Brussels 2011 is derhalve onjuist 😐

Voor meer info – zie vorige topic(s) ➡ zoeken op Passaggio of Tunnelchallenge 💡

Aanmelden voor deelname kan door een E-mail te sturen naar:

Tunnelchallenge @ Gmail.com

Let Op: Je aanmelding wordt alleen in behandeling genomen als deze aan de volgende eisen voldoet:

Onderwerp: AMS-12

[list][*]Nickname, Naam & Toenaam
    [*]Telefoonnummer
    [*]Type Porsche en registratie[/list]

en als laatste: hoe ben je bij La Targa Passaggio terecht gekomen:

[list][*]Porscheforum.BE

[*]Facebook
    [*]LinkedIN
    [*]d.m.v. een Wildcard
    [*]Nieuwsbrief
    [*]Visitekaartje onder de ruitewisser
    [*]Anders (graag toelichten)[/list]

Exacte info m.b.t. tijd en plaats, alsmede het roadbook (wederom van LeoH :respekt: ) wordt in de week voor LTP per E-mail verzonden.

[color=violet]
    Zie (ook) onderstaand lijstje als confirmatie dat je aanmelding ontvangen is:

[list][*]The Dude[*]Sandelow[*]early911[*]MarcGT3[*]Anne 2.7[*]RuBoxS[*]Paulus 986[*]Boumak[*]Ruudje[*]Nederstigt[*]Pat69[*]Wired Genius[*]Ber[*]Bassie[*]Clemento[*]Rembo[*] Wannahave[*]De Fiscalist[*]Pokerpascal[*]356_rijder[*]Diggler[*]MW[*]Deleroi[*]UNTEED[*]Koebel [/list]

… het vervolg van het lijstje staat 7 berichten verder.[/color]

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • De Bulkmail is hedenochtend de deur uitgegaan – iedere deelnemers zou nu moeten weten wanneer en waar we starten.

Heb je de E-mail niet ontvangen – kijk dan even in je SPAM-box.

De bijlage is 7.5 Mb (roadbook) – het kan dus ook daar aan liggen dat’ie niet bij je aan is gekomen, maar vooralsnog is’ie alleen bij wat Ollanders gebounched :respect2:

0

Ik heb de afgelopen 2 uur (nog) geen E-mail van je binnen zien komen, Marc 😕

Tunnelchallenge @ Gmail.com

Hieronder de nummers 51 t/m 75 …

[color=#ff44ff][list][*]Renntech[*]Marcel964[*]John[*]Joop911[*]RobinGT3[*]Zijlmans[*]Staal 356[*]Ver boven de 200[*]Harley[*]Taxi Hans[*]Mark986[*]Pascal[*]-cees-[*]HansGT[*]Jeroen914[*]Hapje[*]Dietz[*]aGiMa[*]HvHoeven[*]996 Millenium[*]Canjesna[*]MetalGreen911SC[*]MartinW[*]Gassen[*]Fun-92
        [/list][/color]

.. en de nummers 76 t/m 100 … :relaxman:

0

Mail verstuurd, wij ook vd partij

0

[quote=”Sigrid” post=89519]Zorg dat je raampjes open kunnen. [/quote]

:happy:

.. en dat van die autopapieren en het rijbewijs is ook een goede TIP :applaus:

We verwachten geen acties van het korps (KLPD), maar je kan het nooit weten of we (weer) in een algehele verkeerscontrole terecht komen 💡

0

Ben benieuwd hoeveel er “over de streep komen”.
              Is altijd weer een spektakel. Wel rijden met je volle verstand er bij en ik heb zelf de voorkeur om nooit in de middenmoot te rijden. Dan zit je met teveel P’s dicht bij elkaar en dan kan het “oppassen” zijn.
              Zorg voor een bijrijder als navigator op dit wellicht onbekende terrein en dat je raampjes open kunnen. Langzaam beginnen en daarna met 170 door de tunneltjes(of harder) is erg leuk 💡

p.s. autopapieren e.d. meenemen!!

0

[quote=”Mushroom” post=89514]Moesten er van hier een paar gaan…[/quote]

.. samen met mark986 en Patrick (911 Motors) zijn jullie al met 3 😉

Hieronder het tweede deel van de lijst met inschrijvers .. nummer 26 t/m 50 …

[color=violet]
                [list][*]Ewout[*]Barrie[*]911 Motors[*]Dutch944[*]Gijserati (Porsje)[*]Andre'[*]Robvanvliet911[*]Dimitri-Turbo[*]911 Gixxer[*]Arjan[*]Joust[*]Blijco[*]SanderNL[*]Wolf[*]M A R C[*]ErikE[*]Rad911[*]Boxstur[*]Smartbart[*]Adriano[*]Alfa Male[*]Dr Knauf[*]Lucky Luke[*]Ed-Naat[*]Stahl[/list][/color]

0
                XXX

Ik wil dit wel eens mee proberen. Heb mijn nieuwe uitlaat al eens laten ‘brullen’ in de ‘konijnepijp hier in A’pen, :engeltje: bwaaaa om rillingen van te krijgen. Ik denk wel dat ik even wacht tot Brussel er aan komt.

0

😯
                    :applaus:
                    :respect2:
                    Moet zowat één van de mooiste foto’s zijn die ik ooit gezien heb…
                    Moesten er van hier een paar gaan…

0

Amsterdam zal er vanwege de datum voor ons niet bijzijn .
                      Brussel lukt wel , en dat willen we dus niet missen .
                      Voor Rotterdam zullen we zien of we iets kunnen forceren .

0

Wie gaat?
                        Als we met een paar zijn wil ik wel (vertrek vanuit antwerpen)

0

Zal ook eens iets gaan bedenken :relaxman:

Leoh :first: en :respect2:

0

Zal eens gaan bedenken op welke manier ik hiervan op de hoogte ben gesteld 😉

0
                          12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.