Tunnel Challenge Brussel – 19 Juni ’11

Home Forum Porsche Uitstappen Tunnel Challenge Brussel – 19 Juni ’11

• Maker
    Discussie

• 911_NL
    Deelnemer

In 2010 organiseerde wij voor de eerste keer een Porsche Tunnel Challenge buiten Nederland welke net als de Amsterdamse en Rotterdamse edities ‘n groot succes was.

La Targa Passaggio ™ Brussels Edition

Op 19 Juni van dit jaar organiseren wij onder hetzelfde concept de 2de Editie van dit evenement.
      In tegenstelling tot de Nederlandse Edities is de Brusselse niet geheel gratis.

De basisprijs voor deelname aan LTP Brussels bedraagt € 145,- voor 1 equipe.
      1 equipe bestaat uit 1 Porsche met 2 inzittende, te weten de bestuurder en de bijrijder.
      Voor dit bedrag krijgt elk equipe het volgende:

• Voor-de-start-koffie (of thee) met croissant/broodje
      • Uitgebreide Lunch
      • Roadbook
      • 2 T-shirts of Polo’s
      • Stickers voor op de Porsche

Als je solo deelnemer bent – kan je € 55 van het bovenstaande bedrag afhalen!

Voor overnachting de avond voor LTP boden wij vorige jaar ‘n zeer goede deal aan voor zowel ‘n 3 sterren als 5 sterren hotel.
      Gezien het geringe aantal equipes dat vorig jaar daadwerkelijk van deze aanbieding gebruik maakte hebben wij besloten het dit jaar dan ook aan de equipes zelf over te laten.
      Via Venere.com of Booking.com zijn voor die datum (nog) zeer gunstige deals te sluiten 💡

Net als afgelopen jaar zullen wij wel ‘n leuke diner-locatie zoeken voor de deelnemers die er al op zaterdagavond zijn – meer info hier over volgt.

http://www.youtube.com/watch?v=StwEqA5KFOw

La Targa Passaggio ™ and Drive for Miles ®

Net als afgelopen jaar wordt La Targa Passaggio Brussels Edition niet alleen voor ons plezier gereden maar ook ten gunste van het goede doel.
      Hiervoor wordt wederom samengewerkt met Drive for Miles ®
      De opbrengst van afgelopen jaar is in z’n geheel aan HOPITAL DES ENFANTS (Brussel) gedoneerd.

Naast deelname is het ook mogelijk om te sponsoren – de indicatie daarvoor is 1 €uro per gereden Porsche kilometer.
      Afgelopen jaar was het traject exact 65 km.
      Verdere informatie over sponsor voorwaarden, mogelijkheden & zakelijke facturen is op te vragen via het onderstaande E-mail adres.

Inschrijven voor deelname aan La Targa Passaggio Brussels Edition – 19 Juni 2011

Inschrijven kan door een E-mail te sturen naar tunnelchallenge @ gmail.com.

Vermeld hierbij als onderwerp: BXL2011
      Daarnaast willen wij graag de naam van de bestuurder en bijrijder, het type Porsche & registratienummer, nicknames, confectiemaat, telefoonnummer(s) en nationaliteit.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 140)
      • Bij ons valt helaas niks te regelen .
        Dit daar we al de afspraak hebben elk overhands weekend vrij te hebben ivm de zoon .
        De andere collega’s vinden dat niet leuk , en nog minder als we dan ergens nog een extra weekend zouden willen . Daarbij zijn we pas twee weken terug van ons jaarlijks verlof .
        Wij zijn de enigste die dat in de zomermaanden kunnen doen . De rest (staat in de reglementen) moeten het buiten het seizoen doen .

Anoniem

911-lover schrijft:

@William
          : 28 augustus ben ik er niet bij . Werken geblazen 😥

Das spijtig. Ik heb nog iets kunnen regelen, moest normaal ook werken.

Ik draai gewoon op Windows hoor .
            Maar als de tijd er is zal ik even Magda’s Compu aanslaan .
            Zal wel lukken .

@William
            : 28 augustus ben ik er niet bij . Werken geblazen 😥

911-lover schrijft:

Doch die heeft echt problemen om af te spelen ..

MacIntosh ❓

Ik geloof dat Thijs er vanuit gegaan is dat iedereen op Windows draait.

.. heb ze hier thuis getest op de DVD spelen, toen ik er achter kwam dat de DVD’s het op m’n Mac niet deden 😥

Stuur anders even ‘n mailtje naar Thijs, als’ie op Magda d’r computer ook niet werkt 💡

Anoniem

Als’t niet lukt maak,ik u wel een copie van de mijne.
                Kan ik U die geven in Geel op 28 augustus.

DVD ook aangekomen .
                  Doch die heeft echt problemen om af te spelen .
                  Ik hoop dat het aan mijn computer ligt .
                  Straks eens op de van MAgda proberen .

Anoniem

Om een beetje deftig geluid te kunnen opnemen zal men een micro vast moeten installeren in een tunnel denk ik.
                    Als je vanuit een rijdende auto opneemt heb je steeds teveel rijwind.
                    De video is anders wel een mooie herinnering aan een toffe zondag.
                    Ook de foto’s zijn mooi, die van mijn en mijn maat vind ik geweldig, je kan goed zien dat Bjorn er zin in had 😀
                    [IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/LTP_BXL-045.jpg[/IMG]

Wim

Zou jij toch anders moeten ervaren in de cabrio. 😉

SidewindR schrijft:

Het enige dat ik mis (idem vorig jaar) is een beetje meer motorgeluid van in de tunnels

Is bijna niet mogelijk om dat mee te krijgen tenzij ze microfoons installeren in alle (of bepaalde) wagens.

Heb zonet de DVD bekeken! 🙂

Héél mooie beelden, artistieke shots, heel mooi ge-edit!
                          Én ik sta zowaar op de cover 8)
                          Het enige dat ik mis (idem vorig jaar) is een beetje meer motorgeluid van in de tunnels 😉

911-lover schrijft:

Ik wacht ook vol ongeduld.

Nog steeds niet binnen ❓ 🙄

Ik wacht ook vol ongeduld .
                              Mijn betaling is inmiddels ook achter de rug .
                              Vertraging door het verlof hé 😉

Anoniem

Zal ten vroegste morgen zijn dan 😀
                                Vandaag een feestdag in Belgen land 😀

vawilliam2003 schrijft:

De mijne is ook besteld.

Ik neem aan, direct bij Thijs ❓

De eerder bestelde DVD’s zijn afgelopen zaterdag (pas) op de post in Belgie gegaan.
                                  Vandaag of morgen zal deze dan uiteindelijk jullie mat moeten raken 😉

Anoniem

De mijne is ook besteld.
                                    In de trailer is goed te zien hoe ik de afslag voorbij reed in de tunnel 😳

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 140)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.