Tunnel Challenge Brussel – 19 Juni ’11

Home Forum Porsche Uitstappen Tunnel Challenge Brussel – 19 Juni ’11

• Maker
    Discussie

• 911_NL
    Deelnemer

In 2010 organiseerde wij voor de eerste keer een Porsche Tunnel Challenge buiten Nederland welke net als de Amsterdamse en Rotterdamse edities ‘n groot succes was.

La Targa Passaggio ™ Brussels Edition

Op 19 Juni van dit jaar organiseren wij onder hetzelfde concept de 2de Editie van dit evenement.
      In tegenstelling tot de Nederlandse Edities is de Brusselse niet geheel gratis.

De basisprijs voor deelname aan LTP Brussels bedraagt € 145,- voor 1 equipe.
      1 equipe bestaat uit 1 Porsche met 2 inzittende, te weten de bestuurder en de bijrijder.
      Voor dit bedrag krijgt elk equipe het volgende:

• Voor-de-start-koffie (of thee) met croissant/broodje
      • Uitgebreide Lunch
      • Roadbook
      • 2 T-shirts of Polo’s
      • Stickers voor op de Porsche

Als je solo deelnemer bent – kan je € 55 van het bovenstaande bedrag afhalen!

Voor overnachting de avond voor LTP boden wij vorige jaar ‘n zeer goede deal aan voor zowel ‘n 3 sterren als 5 sterren hotel.
      Gezien het geringe aantal equipes dat vorig jaar daadwerkelijk van deze aanbieding gebruik maakte hebben wij besloten het dit jaar dan ook aan de equipes zelf over te laten.
      Via Venere.com of Booking.com zijn voor die datum (nog) zeer gunstige deals te sluiten 💡

Net als afgelopen jaar zullen wij wel ‘n leuke diner-locatie zoeken voor de deelnemers die er al op zaterdagavond zijn – meer info hier over volgt.

http://www.youtube.com/watch?v=StwEqA5KFOw

La Targa Passaggio ™ and Drive for Miles ®

Net als afgelopen jaar wordt La Targa Passaggio Brussels Edition niet alleen voor ons plezier gereden maar ook ten gunste van het goede doel.
      Hiervoor wordt wederom samengewerkt met Drive for Miles ®
      De opbrengst van afgelopen jaar is in z’n geheel aan HOPITAL DES ENFANTS (Brussel) gedoneerd.

Naast deelname is het ook mogelijk om te sponsoren – de indicatie daarvoor is 1 €uro per gereden Porsche kilometer.
      Afgelopen jaar was het traject exact 65 km.
      Verdere informatie over sponsor voorwaarden, mogelijkheden & zakelijke facturen is op te vragen via het onderstaande E-mail adres.

Inschrijven voor deelname aan La Targa Passaggio Brussels Edition – 19 Juni 2011

Inschrijven kan door een E-mail te sturen naar tunnelchallenge @ gmail.com.

Vermeld hierbij als onderwerp: BXL2011
      Daarnaast willen wij graag de naam van de bestuurder en bijrijder, het type Porsche & registratienummer, nicknames, confectiemaat, telefoonnummer(s) en nationaliteit.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 140)
      • Geweldig .
        Ons exemplaar is besteld 😉

Dirk vroeg mij er gisteren naar … vandaag ontvangen en eerdaags op de post ❗

Als BONUS staan er naast de film ook een flink aantal foto’s op de DVD 😉

Attachments:
          • DVD_LTP_BXL.jpg

Trailer ➡

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=fbncWMod9aM[/youtube]

.. de deelnemers hebben een E-mail ontvangen waar genoeg info in staat om de gehele DVD te bestellen 😉

Nu weet ik ineens hoe het kwam dat je daar zo laat bij waart 😀 😀 😀

Anoniem

911_NL schrijft:

vawilliam2003 schrijft:
                [quote]
                Dat was werken zo zonder servo

Vandaar dat je in die ene tunnel besloot rechtdoor te rijden in plaats van rechtsaf te slaan :lol:[/quote]

Die afslag hadden wij iets te laat gezien.
                Ik had de afslag misschien nog wel kunnen nemen maar dan moest ik risico’s gaan pakken en dat doe ik liever niet.
                Wij waren achterop geraakt doordat aan de rode lichten voor de wegversmalling een auto doodleuk bleef stilstaan op het linkerbaanvak om alle Porsches te kunnen bekijken denk ik 😕 Wij hebben daar veel tijd verloren, ik kon niet op het rechterbaanvak geraken, was te druk. Eens dan de rotonde gepasseerd ging ik er dan vol voor om terug te kunnen inhalen. Dat lukte vrij snel 8) eens enkele Porsches in zicht dacht ik er nog enkele voorbij te gaan om niet laatst te zijn en daar ging het dan mis.
                Wij zijn dan maar met de GPS naar de tussenstop gereden, waar we de groep terug konden vervolledigen 🙂

Wij hebben van dat voorval ook niks meegekregen .
                  Waarschijnlijk daar we bij de laatsten waren .

@DJ
                  : Erg leuke foto’s . Bedankt
                  PS : met ons servootje was het eruitrangeren ook een klein kunstje 😉

Wij hebben ons ook weer geamuseerd. Toffe sfeer ook, net als vorig jaar ❗
                    Ook enkele nieuwe gezichten van dit forum ontmoet, kortom een geslaagde dag.
                    DUS bedankt aan iedereen die erbij was 😉

Niet veel aan gemist – maar ook voor ons heeft dat zeker de dag niet verpest … wss gewoon weer een feit dat er (toch?) afgunst is naar (be)rijders van sportwagens e.d. 🙄

Nu weer verder met de leuke dingen, foto’s, filmpjes en verhalen 8)

Wij (als organisatie van LTP BXL) hebben ook van dit jaar weer een hoop geleerd, maar zien (natuurlijk) nog steeds (en ook) jullie feedback tegemoed 😉

Geloof dat DJ het heeft over het feit dat een van ons aangevallen werd door een automobilist die (eerst) op vriendelijke wijze werd verzocht zijn auto niet op de door ons gereserveerde parking te plaatsen, maar als antwoord daarop begon te schelden en schoppen 😕

Inderdaad een beetje jammer dat dat gedeeltelijk escaleerde – maar is verder met een sisser afgelopen 😉

Heb ik gelukkig gemist, dus voor mij blijft het een dag die niet verpest is. En ach, een paar keer steken om je auto uit het rijtje te krijgen en om te draaien…dat mag toch geen probleem zijn.Voor mij was dat het niet in ieder geval…even een beetje werken tussen het soepeltjes rijden door.

vawilliam2003 schrijft:

Dat was werken zo zonder servo

Vandaar dat je in die ene tunnel besloot rechtdoor te rijden in plaats van rechtsaf te slaan 😆

Anoniem

Wij hebben ook serieus moeten manoeuvreren om van de parking af te geraken.
                            Er stonden daar overal auto’s zelfs in de de midden van de weg/parking.
                            Dat was werken zo zonder servo 😀 keren in 6 keer denk ik 😀

Dat is wel jammer,
                              in de week in Brussel dagelijkse kost.
                              In het weekend 🙄

Dj schrijft:

.. echter ik ben niet te spreken over dat voorval op de parking. Mijn foto’s vindt je op volgende link Foto’s

Nice pics!

Geloof dat DJ het heeft over het feit dat een van ons aangevallen werd door een automobilist die (eerst) op vriendelijke wijze werd verzocht zijn auto niet op de door ons gereserveerde parking te plaatsen, maar als antwoord daarop begon te schelden en schoppen 😕

Inderdaad een beetje jammer dat dat gedeeltelijk escaleerde – maar is verder met een sisser afgelopen 😉

ik weet ook van niets?

what’s gebeurd op de parking?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 140)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.