Tunnel Challenge Brussel – 19 Juni ’11

Home Forum Porsche Uitstappen Tunnel Challenge Brussel – 19 Juni ’11

• Maker
    Discussie

• 911_NL
    Deelnemer

In 2010 organiseerde wij voor de eerste keer een Porsche Tunnel Challenge buiten Nederland welke net als de Amsterdamse en Rotterdamse edities ‘n groot succes was.

La Targa Passaggio ™ Brussels Edition

Op 19 Juni van dit jaar organiseren wij onder hetzelfde concept de 2de Editie van dit evenement.
      In tegenstelling tot de Nederlandse Edities is de Brusselse niet geheel gratis.

De basisprijs voor deelname aan LTP Brussels bedraagt € 145,- voor 1 equipe.
      1 equipe bestaat uit 1 Porsche met 2 inzittende, te weten de bestuurder en de bijrijder.
      Voor dit bedrag krijgt elk equipe het volgende:

• Voor-de-start-koffie (of thee) met croissant/broodje
      • Uitgebreide Lunch
      • Roadbook
      • 2 T-shirts of Polo’s
      • Stickers voor op de Porsche

Als je solo deelnemer bent – kan je € 55 van het bovenstaande bedrag afhalen!

Voor overnachting de avond voor LTP boden wij vorige jaar ‘n zeer goede deal aan voor zowel ‘n 3 sterren als 5 sterren hotel.
      Gezien het geringe aantal equipes dat vorig jaar daadwerkelijk van deze aanbieding gebruik maakte hebben wij besloten het dit jaar dan ook aan de equipes zelf over te laten.
      Via Venere.com of Booking.com zijn voor die datum (nog) zeer gunstige deals te sluiten 💡

Net als afgelopen jaar zullen wij wel ‘n leuke diner-locatie zoeken voor de deelnemers die er al op zaterdagavond zijn – meer info hier over volgt.

http://www.youtube.com/watch?v=StwEqA5KFOw

La Targa Passaggio ™ and Drive for Miles ®

Net als afgelopen jaar wordt La Targa Passaggio Brussels Edition niet alleen voor ons plezier gereden maar ook ten gunste van het goede doel.
      Hiervoor wordt wederom samengewerkt met Drive for Miles ®
      De opbrengst van afgelopen jaar is in z’n geheel aan HOPITAL DES ENFANTS (Brussel) gedoneerd.

Naast deelname is het ook mogelijk om te sponsoren – de indicatie daarvoor is 1 €uro per gereden Porsche kilometer.
      Afgelopen jaar was het traject exact 65 km.
      Verdere informatie over sponsor voorwaarden, mogelijkheden & zakelijke facturen is op te vragen via het onderstaande E-mail adres.

Inschrijven voor deelname aan La Targa Passaggio Brussels Edition – 19 Juni 2011

Inschrijven kan door een E-mail te sturen naar tunnelchallenge @ gmail.com.

Vermeld hierbij als onderwerp: BXL2011
      Daarnaast willen wij graag de naam van de bestuurder en bijrijder, het type Porsche & registratienummer, nicknames, confectiemaat, telefoonnummer(s) en nationaliteit.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 140)
      • verklaar je nader ?

Het was een zeer leuke dag, echter ik ben niet te spreken over dat voorval op de parking. Mijn foto’s vindt je op volgende link Foto’s

joebar13 schrijft:

http://www.facebook.com/#!/video/video.php?v=1961382007977&comments

Niet beschikbaar wegens privacy settings 🙁

Voeg mij eens toe 😀

@Gijsbeer
            : Vet filmpje, I Like 🙂

Zeer leuk filmpje .
              Thx 4 sharing

Hey mannen,

Alvast bedankt iedereen voor de prachtige dag! Te beginnen bij Joeri, dat ik co-piloot mocht zijn, verder een pluim voor de organisatie Olaf & co. en iedereen die erbij was.
                Vandaag weer enkele nieuwe vrienden leren kennen met alvast één wederzijdse passie!
                Voor de niet-facebookers onder ons: ik heb alvast een filmke in elkaar geknutseld. Als het goed is te bekijken youTube.
                Groetjeeeees,
                Gijsbeer.

[video]http://www.youtube.com/watch?v=ZykH-KgKqcQ[/video]

Dit zei ik maar om te lachen hoor .
                  wij waren fout gereden en zaten ineens op de snelweg .
                  Een rit op de “Autobahn” is een heel ander soort evenement dan dit .
                  Voor mij is dit perfect zoals het opgezet was .
                  Maar als we nog eens naar de Nordschleife gaan moet je eens meerijden .
                  Dan kan je de P eens loslaten 😉

Ps : erg tof van jullie te leren kennen

Mijn eerste rit in een Passaggio Targa, inderdaad heel leuk; trouwens ben ik mee 911-lover eens dat voor volgende keer een snelle rit buiten stad zou heel leuk zijn…
                    😀

Anoniem

Aan de foto’s te zien moet het plezant geweest zijn! Geen last gehad van de betogende medemensen?

@Bruno
                      , is da niet gevaarlijk om op Françorchamps te gaan zitten?
                      (En ik maar ondertussen binnenhuis architectje spelen )

Sigrid schrijft:

Geen idee of het op deze manier gaat lukken.Bewerken van foto’s ben ik geen ster in, dus jullie moeten ze maar nemen zoals ze zijn.

Troost je , ik bewerk mijn foto’s ook NOOIT daar ik niet zou weten hoe dat moet .

Ondanks de enorme stortbuien bij vertrek hebben we het tijden de rit wel droog kunnen houden .
                        Het was een schitterend dagje met lekker veel tunneltjes .
                        De sfeer zat er weeral in en weer vele forummers (oude getrouwen en nieuwe gezichten) gezien .
                        Daar we vonden dat er toch nog een stukje snelweg in het roadbook hoorde hebben we dat er maar zelf aan toegevoegd 😈 😉
                        Olaf en crew , Thx again en zoals eerder gezegd , geen enkele tunnelrun kan aan die van Brussel tippen .
                        Eén “minder” puntje . De eindlocatie van vorig jaar vond ik beter , gezelliger en lekkerder dan die van dit jaar , maar dat zal wel beroepsmisvorming van mij zijn .
                        Volgend jaar als we weer vrij zouden zijn , zijn we er zeker weer bij .

Mijn fotootjes vinden jullie HIER

De kwaliteit is helaas minder . Lag het aan het weer , of aan mij , maar ik ben er niet zo tevreden van .

Leuke foto’s, filmpjes, maar vooral een leuke dag – mede met dank aan alle deelnemers ❗ 😉

Nu wel, mooie foto’s. 8) 8) 8)

thx!!!;-)

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 140)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.