Tunnel Challenge Brussel – 19 Juni ’11

Home Forum Porsche Uitstappen Tunnel Challenge Brussel – 19 Juni ’11

• Maker
    Discussie

• 911_NL
    Deelnemer

In 2010 organiseerde wij voor de eerste keer een Porsche Tunnel Challenge buiten Nederland welke net als de Amsterdamse en Rotterdamse edities ‘n groot succes was.

La Targa Passaggio ™ Brussels Edition

Op 19 Juni van dit jaar organiseren wij onder hetzelfde concept de 2de Editie van dit evenement.
      In tegenstelling tot de Nederlandse Edities is de Brusselse niet geheel gratis.

De basisprijs voor deelname aan LTP Brussels bedraagt € 145,- voor 1 equipe.
      1 equipe bestaat uit 1 Porsche met 2 inzittende, te weten de bestuurder en de bijrijder.
      Voor dit bedrag krijgt elk equipe het volgende:

• Voor-de-start-koffie (of thee) met croissant/broodje
      • Uitgebreide Lunch
      • Roadbook
      • 2 T-shirts of Polo’s
      • Stickers voor op de Porsche

Als je solo deelnemer bent – kan je € 55 van het bovenstaande bedrag afhalen!

Voor overnachting de avond voor LTP boden wij vorige jaar ‘n zeer goede deal aan voor zowel ‘n 3 sterren als 5 sterren hotel.
      Gezien het geringe aantal equipes dat vorig jaar daadwerkelijk van deze aanbieding gebruik maakte hebben wij besloten het dit jaar dan ook aan de equipes zelf over te laten.
      Via Venere.com of Booking.com zijn voor die datum (nog) zeer gunstige deals te sluiten 💡

Net als afgelopen jaar zullen wij wel ‘n leuke diner-locatie zoeken voor de deelnemers die er al op zaterdagavond zijn – meer info hier over volgt.

http://www.youtube.com/watch?v=StwEqA5KFOw

La Targa Passaggio ™ and Drive for Miles ®

Net als afgelopen jaar wordt La Targa Passaggio Brussels Edition niet alleen voor ons plezier gereden maar ook ten gunste van het goede doel.
      Hiervoor wordt wederom samengewerkt met Drive for Miles ®
      De opbrengst van afgelopen jaar is in z’n geheel aan HOPITAL DES ENFANTS (Brussel) gedoneerd.

Naast deelname is het ook mogelijk om te sponsoren – de indicatie daarvoor is 1 €uro per gereden Porsche kilometer.
      Afgelopen jaar was het traject exact 65 km.
      Verdere informatie over sponsor voorwaarden, mogelijkheden & zakelijke facturen is op te vragen via het onderstaande E-mail adres.

Inschrijven voor deelname aan La Targa Passaggio Brussels Edition – 19 Juni 2011

Inschrijven kan door een E-mail te sturen naar tunnelchallenge @ gmail.com.

Vermeld hierbij als onderwerp: BXL2011
      Daarnaast willen wij graag de naam van de bestuurder en bijrijder, het type Porsche & registratienummer, nicknames, confectiemaat, telefoonnummer(s) en nationaliteit.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 140)
      • Jammer dat een mens niet op 2 plekken tegelijk kan zijn en ik zat op Francorchamps en heb ook een super dag gehad
        Misschien tot volgend jaar

toffe dag gehad in brussel zeker voor herhaling vatbaar en toffe collega porschebestuurders leren kennen

Als Hollander heb ik me ook maar even aangemeld hier op het forum. Vandaag een aantal van jullie ontmoet en daarom plaats ik mijn foto’s hier ook maar even.

Geen idee of het op deze manier gaat lukken.Bewerken van foto’s ben ik geen ster in, dus jullie moeten ze maar nemen zoals ze zijn. De link van de rest van de foto’s hieronder.

https://picasaweb.google.com/101026101128061776808/LTPBrussel19Juni2011?feat=directlink

p.s volgorde aan het eind klopt niet, foto’s waren niet allemaal opgeladen 🙁

‘k Heb er ook van genoten! 😀
              ‘t Was ook leuk weer een paar nieuwe forummers te leren kennen!
              Bedankt Olaf voor alweer een super organisatie!!! 8)

Hier is al een kleine panorama foto… De rest moet ik nog wat bewerken en uploaden, zal dus nog ff duren 😉

Hier ook al 2 filmpjes, uiteraard best op Youtube en in HD bekijken 8)

[video]http://www.youtube.com/watch?v=cQnwpoaaTYI[/video]

[video]http://www.youtube.com/watch?v=M146uqoHkDc[/video]

8)

Anoniem

Ik ben ook net thuis gekomen.
                Was inderdaad een top evenement.
                Wij zijn er zeker een volgende keer opnieuw bij.

@SL33PY
                spijtig van het geluid, misschien heb ik uw micro wel kapot gedaan met mijn kabaal 😀

Intussen is het allemaal voorbij, het weer viel fantastisch mee, ik heb van de start af open kunnen rijden en pas toen we op de lunchlocatie aankwamen en het dak al dicht was vielen er even wat druppeltjes.

Na het lekkere (doch een beetje koud) eten en super choco mousse zijn we stillekes aan doorgegaan. Eerst nog lekker verkeerd gereden (stomme gps vond geen signaal :P) en dan onderweg naar huis. Op de ring is er wel wat regen gevallen, maar om één of andere reden is er geen enkele druppel op mijn hoofd gevallen 🙂

Topdag, ik heb er van genoten! Ben alvast benieuwd naar alle filmpjes en foto’s. Ik moet wel zeggen dat onze filmkes geen goed geluid hebben, misschien tof voor in een montage te steken, indien interesse (Olaf?)

De foto’s moeten nog wat bijgewerkt worden, maar het vrouwtje is nog te druk bezig met andere zaken. Ik zal ze later nog wel online zetten!

In ieder geval inspirerend en dit smaakt natuurlijk naar meer! Nochmaals bedankt aan de organisatoren en alle deelnemers! Wij hebben ons fantastisch geamuseerd 😀

om hoelaat komen jullie op de A12 bijeen en waar juist?

Nog net de tijd gevonden om m’n autootje (tussen de regenbuien door) te kunnen wassen 😉
                      Hopelijk is er nog iets van te zien tegen dat ik arriveer in Brussel…

Oh ja, zolang we ons maar amuseren é 8)

Goed je bent er ook bij morgen dan ken ik toch al twee porschisten van dit forum,ik heb mijn auto toch gepoetst,ik kan niet vertrekken met een vuile auto.vawilliam2003 schrijft:

Ik zit met een klein dilemma 😀 Porsche kuisen of niet.
                        Hij is nog in regenrit look van vorige week 😳 nog geen tijd gehad om hem te kuisen.
                        Nu geven ze voor zondag ook 75% kans op regen, als ik in Brussel aankom zal het niet meer te 🙁 zien zijn denk ik als ik hem oppoets

8)

911-lover schrijft:

Momenteel regent het hier stortbuien .

Ach, wat vandaag gevallen is, kan morgen niet meer vallen 😉

Mijn vrouw heeft me moeten overtuigen om hem nadien te kuisen, en zo zal het dus geschieden 😀

We kijken er al naar uit en hopen op mooi of tenminste droog weer . Momenteel regent het hier stortbuien .

vawilliam2003 schrijft:

Weer of geen weer , ik vertrek steeds in een gepoetste Porsche .

Anoniem

Ik blijf ook zeker hopen dat we tussen de buien door kunnen rijden 😀
                                Zal mijn P toch maar even kuisen, dan ziet hij er toch beter uit.

@ Gette toch bedankt voor de uitnodiging.

Op dit moment is het droog, maar bewolkt (in Brussel). De zon probeert zich door de wolken heen te prikken en natuurlijk hebben wij morgen die ander 25% van de verwachtingen 😉

vawilliam2003 schrijft:

Hij is nog in regenrit look van vorige week 😳 nog geen tijd gehad om hem te kuisen.
                                    Nu geven ze voor zondag ook 75% kans op regen, als ik in Brussel aankom zal het niet meer te 🙁 zien zijn denk ik als ik hem oppoets

Kom hem maar afwassen bij ons thuis op den oprit, 5 minuutjes later staat ge dan proper gewassen in Brussel 😀

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 140)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.