Tunnel Challenge Brussel – 19 Juni ’11

Home Forum Porsche Uitstappen Tunnel Challenge Brussel – 19 Juni ’11

• Maker
    Discussie
  • In 2010 organiseerde wij voor de eerste keer een Porsche Tunnel Challenge buiten Nederland welke net als de Amsterdamse en Rotterdamse edities ‘n groot succes was.

La Targa Passaggio ™ Brussels Edition

Op 19 Juni van dit jaar organiseren wij onder hetzelfde concept de 2de Editie van dit evenement.
    In tegenstelling tot de Nederlandse Edities is de Brusselse niet geheel gratis.

De basisprijs voor deelname aan LTP Brussels bedraagt € 145,- voor 1 equipe.
    1 equipe bestaat uit 1 Porsche met 2 inzittende, te weten de bestuurder en de bijrijder.
    Voor dit bedrag krijgt elk equipe het volgende:

• Voor-de-start-koffie (of thee) met croissant/broodje
    • Uitgebreide Lunch
    • Roadbook
    • 2 T-shirts of Polo’s
    • Stickers voor op de Porsche

Als je solo deelnemer bent – kan je € 55 van het bovenstaande bedrag afhalen!

Voor overnachting de avond voor LTP boden wij vorige jaar ‘n zeer goede deal aan voor zowel ‘n 3 sterren als 5 sterren hotel.
    Gezien het geringe aantal equipes dat vorig jaar daadwerkelijk van deze aanbieding gebruik maakte hebben wij besloten het dit jaar dan ook aan de equipes zelf over te laten.
    Via Venere.com of Booking.com zijn voor die datum (nog) zeer gunstige deals te sluiten 💡

Net als afgelopen jaar zullen wij wel ‘n leuke diner-locatie zoeken voor de deelnemers die er al op zaterdagavond zijn – meer info hier over volgt.

http://www.youtube.com/watch?v=StwEqA5KFOw

La Targa Passaggio ™ and Drive for Miles ®

Net als afgelopen jaar wordt La Targa Passaggio Brussels Edition niet alleen voor ons plezier gereden maar ook ten gunste van het goede doel.
    Hiervoor wordt wederom samengewerkt met Drive for Miles ®
    De opbrengst van afgelopen jaar is in z’n geheel aan HOPITAL DES ENFANTS (Brussel) gedoneerd.

Naast deelname is het ook mogelijk om te sponsoren – de indicatie daarvoor is 1 €uro per gereden Porsche kilometer.
    Afgelopen jaar was het traject exact 65 km.
    Verdere informatie over sponsor voorwaarden, mogelijkheden & zakelijke facturen is op te vragen via het onderstaande E-mail adres.

Inschrijven voor deelname aan La Targa Passaggio Brussels Edition – 19 Juni 2011

Inschrijven kan door een E-mail te sturen naar tunnelchallenge @ gmail.com.

Vermeld hierbij als onderwerp: BXL2011
    Daarnaast willen wij graag de naam van de bestuurder en bijrijder, het type Porsche & registratienummer, nicknames, confectiemaat, telefoonnummer(s) en nationaliteit.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 140)
  • Anoniem

Ik zit met een klein dilemma 😀 Porsche kuisen of niet.
      Hij is nog in regenrit look van vorige week 😳 nog geen tijd gehad om hem te kuisen.
      Nu geven ze voor zondag ook 75% kans op regen, als ik in Brussel aankom zal het niet meer te 🙁 zien zijn denk ik als ik hem oppoets

Geen idee – ga ze vanavond pas op halen, die Polo’s 😉

Graag wel de naam van je (nieuwe) navigator tijdig aangeven (E-mail) – of deze zich voor laten doen als je “Madam” 💡

Lap de madam wil niet meer mee 👿
          Er komt bezoek of zoiets bij haar ouders en ze zou graag naar daar gaan. Maar …

Ik mocht iemand anders meevragen 😆 (alleen die polo met maat L gaat wat groot voor mijn co-pilote zijn 😀 )

super te weten, dan kunnen we uitgebreid brunchen… (wij zijn het gewoon van héél LAAT te brunchen 😀 😀 😀 )

SL33PY schrijft:

rond welk uur het event ongeveer zal eindigen?

Zonder oponthoud zal de lunch om circa 12:30 aanvangen – reken daar anderhalf a twee uur voor – en je bent op weg naar j(ulli)e zoontje 😉

(nog) eerder vertrekken kan natuurlijk ook 😕

Anoniem

reys schrijft:

vawilliam2003 schrijft:
                [quote]Blijkt nu dat ik de deksels van de achterlichten mis 🙁 😀

😯 gestolen tijdens die rit ?[/quote]

Zullen er niet opgezeten hebben wanneer ik de auto kocht 👿
                Nu zitten dus de elektrische contacten bloot, zal dus op zoek moeten naar deze onderdelen.

Hey Olaf, heb net ook een mailtje ervoor gestuurd, maar kan je me laten weten rond welk uur het event ongeveer zal eindigen? Dit omdat mijn zoontje(10 Mnd) bij mijn schoonouders logeert en we hem het liefst zondagnacht bij ons hebben zonder zijn ritme te hard te storen. Kwestie van zelf nog een goede nachtrust te hebben 🙂

vawilliam2003 schrijft:

Ik zit hier net even te kijken wat het weer zal brengen zondag 🙁
                    Regen, dat is niet leuk.

Ik heb toch echt 19 graden en een zonnetje besteld! Morgen en Overmorgen regen …. 😉

Anoniem

vawilliam2003 schrijft:

Blijkt nu dat ik de deksels van de achterlichten mis 🙁 😀

😯 gestolen tijdens die rit ?

Anoniem

SL33PY schrijft:

Een beetje context voor fdeville:

Amesterdam Tunnel Challenge 2011

OK, snap het 😉

Anoniem

Ik zit hier net even te kijken wat het weer zal brengen zondag 🙁
                          Regen, dat is niet leuk.

Ik heb vorige zaterdag ook nog een rondrit gedaan in de regen.
                          Bij het terug op stal zetten van mijn P bleek dat het linker standlicht in de koplamp ging branden wanneer ik op de rem duwde.
                          Blijkt nu dat ik de deksels van de achterlichten mis 🙁 , water in de lichten en dus kortsluiting. Zal alles maar afplakken met duck tape voorlopig.

Niets zal mij dit jaar beletten erbij te zijn 😀

Aangezien ze nog steeds aan mijn motor aan het sleutelen zijn kan ik er niet bij zijn….het is dan nog op 10 km van mijn deur en op mijn verjaardag 😥

Kan je even de startlocatie naar mijn PM sturen aub, het zou de pijn serieus verzachten!

Geert.

911-lover schrijft:

Een Amsterdamcopy is niet zo leuk om een rit te starten , al is alles in orde .

Joh! dat waren alleen maar sensatie-(be)zoekers 😆

BXL is aan – gemeld/gevraagd etc. Mede omdat we vergunning(en) nodig hebben om te parkeren op bepaalde plaatsen (en daar ook voor betaald hebben)

Een beetje context voor fdeville:

Amesterdam Tunnel Challenge 2011

Maar wel erg voor ongewenst bezoek .
                                  Daarom even verwijderd .
                                  Een Amsterdamcopy is niet zo leuk om een rit te starten , al is alles in orde .

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 140)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.