Tunnel Challenge Brussel – 19 Juni ’11

Home Forum Porsche Uitstappen Tunnel Challenge Brussel – 19 Juni ’11

• Maker
    Discussie
  • In 2010 organiseerde wij voor de eerste keer een Porsche Tunnel Challenge buiten Nederland welke net als de Amsterdamse en Rotterdamse edities ‘n groot succes was.

La Targa Passaggio ™ Brussels Edition

Op 19 Juni van dit jaar organiseren wij onder hetzelfde concept de 2de Editie van dit evenement.
    In tegenstelling tot de Nederlandse Edities is de Brusselse niet geheel gratis.

De basisprijs voor deelname aan LTP Brussels bedraagt € 145,- voor 1 equipe.
    1 equipe bestaat uit 1 Porsche met 2 inzittende, te weten de bestuurder en de bijrijder.
    Voor dit bedrag krijgt elk equipe het volgende:

• Voor-de-start-koffie (of thee) met croissant/broodje
    • Uitgebreide Lunch
    • Roadbook
    • 2 T-shirts of Polo’s
    • Stickers voor op de Porsche

Als je solo deelnemer bent – kan je € 55 van het bovenstaande bedrag afhalen!

Voor overnachting de avond voor LTP boden wij vorige jaar ‘n zeer goede deal aan voor zowel ‘n 3 sterren als 5 sterren hotel.
    Gezien het geringe aantal equipes dat vorig jaar daadwerkelijk van deze aanbieding gebruik maakte hebben wij besloten het dit jaar dan ook aan de equipes zelf over te laten.
    Via Venere.com of Booking.com zijn voor die datum (nog) zeer gunstige deals te sluiten 💡

Net als afgelopen jaar zullen wij wel ‘n leuke diner-locatie zoeken voor de deelnemers die er al op zaterdagavond zijn – meer info hier over volgt.

http://www.youtube.com/watch?v=StwEqA5KFOw

La Targa Passaggio ™ and Drive for Miles ®

Net als afgelopen jaar wordt La Targa Passaggio Brussels Edition niet alleen voor ons plezier gereden maar ook ten gunste van het goede doel.
    Hiervoor wordt wederom samengewerkt met Drive for Miles ®
    De opbrengst van afgelopen jaar is in z’n geheel aan HOPITAL DES ENFANTS (Brussel) gedoneerd.

Naast deelname is het ook mogelijk om te sponsoren – de indicatie daarvoor is 1 €uro per gereden Porsche kilometer.
    Afgelopen jaar was het traject exact 65 km.
    Verdere informatie over sponsor voorwaarden, mogelijkheden & zakelijke facturen is op te vragen via het onderstaande E-mail adres.

Inschrijven voor deelname aan La Targa Passaggio Brussels Edition – 19 Juni 2011

Inschrijven kan door een E-mail te sturen naar tunnelchallenge @ gmail.com.

Vermeld hierbij als onderwerp: BXL2011
    Daarnaast willen wij graag de naam van de bestuurder en bijrijder, het type Porsche & registratienummer, nicknames, confectiemaat, telefoonnummer(s) en nationaliteit.

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 140)
    • Ik rij vanuit antwerpen naar de start locatie, ik zal in de week voor de targa eens naar google maps turen.

Indien het over de E19 gaat dan kunnen we net voor Rumst aan de Total afspreken om een treintje te vormen. De parking is voor de pomp. Ik zal later nog wel een postje schrijven met onze route en tijdsplanning. Indien er dan iemand mee wil (net zoals met Spa) dan kunnen ze mij dit laten weten via pm.

Groetjes,
      Jorg

Bij de start, de tussenstop(s) en het eindpunt (lunch-locatie) 8)

.. en hopelijk blijven we allemaal een beetje in de buurt van elkaar tijdens de rest van het evenement 😉

Wordt er ergens samen gekomen?

Begrijpelijk – maar het plan is deze keer dan ook om in iedergeval niet midden in de stad te lunchen 😉

Parkeerontheffing voor de lunch is rond – nu nog voor de start-locatie en tussenstop 😕

En dat vond ik alles behalve erg , integendeel .

… Audiotronics overigens ook niet …

Audiotronics schrijft:

@ 911_NL : overschrijving gisterenavond gedaan 😳

Goed! Nu kan de ontwerper en leverancier van de Shirts ook verder 😉

Lunchlocatie is besproken en het parkeren op de diverse plaatsen is aangevraagd – in het ergste geval wordt het (weer) ‘n parkeergarage (zoals vorig jaar op het eindpunt).

Nu de route nog 😈

ben al blij dat ik niet de laatste was 😀

@ 911_NL : overschrijving gisterenavond gedaan 😳

SL33PY schrijft:

Ik en betalingen, toch niet mijn sterkste kant

.. maar voor deze keer zeer zeker gelukt ❗ 😀

Nog maar 10% van de inschrijvers die nog niet betaald hebben … dus dat gaat de goede kant op 8)

Hieronder ‘n lijstje met namen (van de inschrijvers/deelnemers):

Jorg Ian
                      Lieve
                      Andre
                      Chiel
                      Sigrid
                      Kenny
                      Willem
                      Sabine
                      Luc
                      Lucienne
                      Ben
                      Cathy
                      Rudi
                      Danielle
                      Dennis
                      Eddy
                      Marie
                      Youri
                      William
                      Bjorn
                      Bram
                      Marianne
                      Arjen
                      Max
                      Thomas
                      Eliane
                      Jim
                      Inge
                      Olav
                      Bart
                      Koen
                      Benny
                      Christel
                      Magda
                      Patrick
                      Marjolein
                      Bruno
                      Pieter
                      Joery
                      Isabelle
                      Annik
                      Olaf

Ik hoop maar dat ik het geld naar de juiste rekening heb overschreven, nu ben ik er helemaal niet meer zo zeker van

Ik en betalingen, toch niet mijn sterkste kant

SL33PY schrijft:

BTW heeft iedereen een herinneringsmail (voor de betaling) gekregen? Want ik was nogal héél zeker dat de mijne vorige week in orde was (uiteindelijk :oops:) maar ik heb er vandaag nog een mailtje voor gehad

Alleen de inschrijvers waarvan de betaling vanochtend nog niet binnen was hebben een herinnering gekregen – – waarbij aangegeven dat als je betaling onderweg is je de E-mail als niet verzonden kan beschouwen 😉

BTW heeft iedereen een herinneringsmail (voor de betaling) gekregen? Want ik was nogal héél zeker dat de mijne vorige week in orde was (uiteindelijk :oops:) maar ik heb er vandaag nog een mailtje voor gehad

Dat horen we graag .

vawilliam2003 schrijft:

Dan gaan wij U nu wel zien 😀
                                Voor Dinslaken was het niet gelukt, ben jij daar geweest ❓

Ja hoor!Ik ben direct gebeten om nog naar meer te gaan.
                                Ja jullie gaan nog van alles mee maken met den deze geloof me.In zo’n stoten ben ik sterk. 😉 😆

Anoniem

Dan gaan wij U nu wel zien 😀
                                  Voor Dinslaken was het niet gelukt, ben jij daar geweest ❓

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 140)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.