Tunnel Challenge Brussel – 19 Juni ’11

Home Forum Porsche Uitstappen Tunnel Challenge Brussel – 19 Juni ’11

• Maker
    Discussie

• 911_NL
    Deelnemer

In 2010 organiseerde wij voor de eerste keer een Porsche Tunnel Challenge buiten Nederland welke net als de Amsterdamse en Rotterdamse edities ‘n groot succes was.

La Targa Passaggio ™ Brussels Edition

Op 19 Juni van dit jaar organiseren wij onder hetzelfde concept de 2de Editie van dit evenement.
      In tegenstelling tot de Nederlandse Edities is de Brusselse niet geheel gratis.

De basisprijs voor deelname aan LTP Brussels bedraagt € 145,- voor 1 equipe.
      1 equipe bestaat uit 1 Porsche met 2 inzittende, te weten de bestuurder en de bijrijder.
      Voor dit bedrag krijgt elk equipe het volgende:

• Voor-de-start-koffie (of thee) met croissant/broodje
      • Uitgebreide Lunch
      • Roadbook
      • 2 T-shirts of Polo’s
      • Stickers voor op de Porsche

Als je solo deelnemer bent – kan je € 55 van het bovenstaande bedrag afhalen!

Voor overnachting de avond voor LTP boden wij vorige jaar ‘n zeer goede deal aan voor zowel ‘n 3 sterren als 5 sterren hotel.
      Gezien het geringe aantal equipes dat vorig jaar daadwerkelijk van deze aanbieding gebruik maakte hebben wij besloten het dit jaar dan ook aan de equipes zelf over te laten.
      Via Venere.com of Booking.com zijn voor die datum (nog) zeer gunstige deals te sluiten 💡

Net als afgelopen jaar zullen wij wel ‘n leuke diner-locatie zoeken voor de deelnemers die er al op zaterdagavond zijn – meer info hier over volgt.

http://www.youtube.com/watch?v=StwEqA5KFOw

La Targa Passaggio ™ and Drive for Miles ®

Net als afgelopen jaar wordt La Targa Passaggio Brussels Edition niet alleen voor ons plezier gereden maar ook ten gunste van het goede doel.
      Hiervoor wordt wederom samengewerkt met Drive for Miles ®
      De opbrengst van afgelopen jaar is in z’n geheel aan HOPITAL DES ENFANTS (Brussel) gedoneerd.

Naast deelname is het ook mogelijk om te sponsoren – de indicatie daarvoor is 1 €uro per gereden Porsche kilometer.
      Afgelopen jaar was het traject exact 65 km.
      Verdere informatie over sponsor voorwaarden, mogelijkheden & zakelijke facturen is op te vragen via het onderstaande E-mail adres.

Inschrijven voor deelname aan La Targa Passaggio Brussels Edition – 19 Juni 2011

Inschrijven kan door een E-mail te sturen naar tunnelchallenge @ gmail.com.

Vermeld hierbij als onderwerp: BXL2011
      Daarnaast willen wij graag de naam van de bestuurder en bijrijder, het type Porsche & registratienummer, nicknames, confectiemaat, telefoonnummer(s) en nationaliteit.

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 140)
      • Oops!! Door de recente drukte en skivakantie even uit het oog verloren, maar dit wil ik zeker niet missen!
        Was puur genieten vorig jaar en dan nog eens een goed doel steunen ook 🙂
        De mail volgt asap, nog even een co-piloot regelen 😉

Wordt weer geweldig .
          We kijken er al naar uit .

911-lover schrijft:

… kreeg ik een delivery Failure .

Bij het info@ adres is mij dat bekend – v oor het tunnelchallenge@ E-mail adres is dat nieuw(s).

Inmiddels de inschrijving van 911-lover mogen ontvangen – en beantwoord 8)

Alle inschrijvers hebben inmiddels bericht gehad inzake de betaling en confectiemaat van de deelnemers.
            heb je deze niet ontvangen – stuur dan even ‘n PM met je E-mail adres, zodat ik kan controleren of de mail daadwerkelijk niet ontvangen is 💡

Mail was verstuurd aan beide mailadressen doch bij de info@… kreeg ik een delivery Falure .

Audiotronics schrijft:

Mail is verstuurd, ik wil ook wel eens horen (en zien) wat voor geluiden sommigen bij hebben in die tunnels 😉

Ik heb helaas (nog) geen E-mail m.b.t. je inschrijving mogen ontvangen 😕

Niet op Info @ Targapassagio.com

– Spaties in bovenstaande e-mail adressen zijn alleen toegevoegd om SPAM te voorkomen –

Vorig jaar was er geen enkel probleem en het was een heerlijke dag .

Anoniem

Ik hoop alleen maar dat de politie geen decibel meter heeft in Brussel 😀

vawilliam2003 schrijft:

Kunnen wij elkaar eens in levende lijve ontmoeten 😀
                      Ik kom samen met mijn beste kamaraad, mijn vriendin rijd niet graag mee met ‘die oude rammelbak’ 🙄

Dat ken ik van vroeger toen ik ook nog zo een oude rammelbak had 😆
                      Mail is verstuurd, ik wil ook wel eens horen (en zien) wat voor geluiden sommigen bij hebben in die tunnels 😉

Ik heb deze link ook doorgestuurd naar mijn neef .
                        Rijdt sinds twee jaar met een 911 3.2 Targa die hij aangeschaft heeft na info hier op het forum

SL33PY schrijft:

Nog een vraagje omtrent die T-shirts, zijn da grote maten of eerder klein (ik hou niet echt van lodder t-shirts)

– de shirts die wij tot nu toe hebben vallen redelijk – zit zelf altijd net aan de maat XL – maar L valt in deze beter.

Afhankelijk van het ontwerp en de bedrukking kan het zijn dat we voor Polo shirts gaan 😉

heb de inschrijfmail nog naar een vriend gestuurd (heeft een 80’er targa) is zien of die komt. Wij zullen zeker van de partij zijn.

Nog een vraagje omtrent die T-shirts, zijn da grote maten of eerder klein (ik hou niet echt van lodder t-shirts)

😆 😆 😆

Anoniem

Kunnen wij elkaar eens in levende lijve ontmoeten 😀
                                Ik kom samen met mijn beste kamaraad, mijn vriendin rijd niet graag mee met ‘die oude rammelbak’ 🙄

Kom , zet ons er maar op .
                                  Ik gok erop dat alles correct kan verlopen en wij vrij zijn .

we waren bezig op dezelfde moment 🙂
                                    Komaan jongens,
                                    wij rijdt er allemaal mee op zondag 19/6 in Brussel?

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 140)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.