Tunnel Challenge Brussel – 23 Juni 2013

Home Forum Porsche Uitstappen Tunnel Challenge Brussel – 23 Juni 2013

• Maker
    Discussie
  • In 2010 organiseerde wij voor de eerste keer deze tunnel challenge in en om Brussel.

http://www.youtube.com/watch?v=StwEqA5KFOw

Op 23 Juni van dit jaar organiseren wij onder hetzelfde concept alweer de 4de Editie van dit evenement.

Op dit moment zijn wij nog volop bezig met de onderhandelingen t.a.v. de start-, stop- en lunchlocatie, Alsmede voor een hotel en de merchandise.

Zoals de meesten wel weten is In tegenstelling tot de Nederlandse Edities de Brusselse niet geheel gratis – maar wij doen onze uiterste best om het deelname geld zo laag mogelijk te houden.

Voorgaande jaren waren de deelnamekosten per Equipe € 145,- en het ziet er naar uit dat we er voor dit jaar niet (veel) vanaf hoeven te wijken.

1 equipe bestaat uit 1 Porsche met 2 inzittende, te weten de bestuurder en de bijrijder.
    Voor dit bedrag krijgt elk equipe het volgende:

• Voor-de-start-koffie (of thee) met croissant/broodje
    • Uitgebreide Lunch
    • Roadbook
    • 2 T-shirts of Polo’s
    • Stickers voor op de Porsche

P1010635.JPG

Voor overnachting de avond(en) voor LTP zijn wij in onderhandeling met het kasteel/hotel waar de start plaats zal vinden.

Wij willen dan de mogelijkheid bieden om via ons voor een leuk tarief een kamer te boeken … voor hen die in het weekend Brussel willen verkennen – of voor hen die op Zondag niet al te vroeg op willen staan.
    Meer Info volgt zo spoedig mogelijk

Net als afgelopen jaar zullen wij wel ‘n leuke diner-locatie zoeken voor de deelnemers die er al op zaterdagavond zijn.

La Targa Passaggio ™ and Drive for Miles ®

Net als afgelopen jaar wordt La Targa Passaggio Brussels Edition niet alleen voor ons plezier gereden maar ook ten gunste van het goede doel.
    Hiervoor wordt wederom samengewerkt met Drive for Miles ®

Inschrijven voor deelname aan La Targa Passaggio Brussels Edition – 23 Juni 2013

Inschrijven kan door een E-mail te sturen naar tunnelchallenge @ gmail.com

Vermeld hierbij als onderwerp: 2013BXL
    Daarnaast willen wij graag de naam van de bestuurder en bijrijder, het type Porsche & registratienummer, nicknames, confectiemaat, telefoonnummer(s) en nationaliteit.

Deelnemers/Inschrijvers
    [list] [*] [*][/list]

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 39)
    • [quote=”Peter_Targa_84″ post=131839]Mail ontvangen, storting was al uitgevoerd 😀 [/quote]

:up:

Inmiddels 30 deelnemers.

Inschrijving is officieel gesloten … maar mocht er nog iemand zijn die toch nog deel wil nemen aan dit evenement, laat het mij dan uiterlijk morgen (voor 18:00 uur) weten :coolness:

XXX

Hey Olaf,

Mail ontvangen, storting was al uitgevoerd 😀 en nick van Verbraeken mag gerust Peter_Targa_84 zijn :relaxman:

We kijken er naar uit :lekker:

Zoals beloofd – lijstje met deelnemers.

[list][*]911-Lover
          [*]Sigrid & WillemB
          [*]Johannvb
          [*]Pacoloco
          [*]Van Daele
          [*]Vanderplaetsen
          [*]Olaerts
          [*]Arends
          [*]Peter_Targa_84
          [*]Meijer
          [*]Erik997S
          [*]Luxpolis
          [*][*][*]911_NL[/list]

… heb niet van iedereen een nickname (mogen) ontvangen – dus sommige staan hier met een van de achternamen van de deelnemers (equipe).

Op Spa-Francorchamps afgelopen weekend ook nog zo’n 100 uitnodigingen “uitgedeeld” … dus mss krijgen we nog wat meer (buitenlandse) deelnemers.

IMG_5508.JPG

Zojuist een E-mail verzonden met de betalings-info.
          Mocht je deze niet ontvangen hebben – laat het dan even weten.

Inmiddels 13 :driver:

… waarvan 5 met een wit/rode plaat :first:

XXX

Ben er ook bij :relaxman: :relaxman: :relaxman:

De route is inmiddels uit gezet – en het wordt een vroege start .. :wtf:

09:00 – 09:15

Lunch om 12:00 uur :popcorn:

De route beslaat 28 tunnels – en is ‘n kleine 80 Km :driver:

Op dit moment 12 Porsches die deelnemen.
                Een leuke kleine groep, maar meer mag & kan natuurlijk altijd 💡

Goeie Tip ❗ … maar we trekken (toch) ons eigen plan 😉

Inmiddels 8 equipes die zich in geschreven hebben :applaus:

Bulk mail (uitnodiging) naar de andere 531 Tunnelchallengers is zojuist de deur uitgegaan ….

ivm diner zaterdagavond kan je mss hier es navragen, super lekker en ruime parking op een straat van de oprit A12 (is in meise)

Hebben Sigrid en Willem elk een eigen Porsche ?Iets dat we nog niet weten Mevr Sigrid 😉 .

Als je dan “OVB” even een inschrijf-E-mailtje stuurt met je gegevens :coolness:

INFO UPDATE:

Wij hebben een deal met Château du Lac (Genval) in het zuiden van Brussel.
                        ➡ Startlocatie op Zondagochtend.

Voor ‘n overnachting van 22 op 23 Juni:

€119 voor een 1-persoonskamer (1 persoon) – prijs per kamer.

of

€139 voor een 2-persoonskamer (2 personen) – prijs per kamer.

Inclusief ontbijt-buffet en parkeren!

[i]De exacte prijs voor 1 Eguipe voor de dag zelf weten we nog (steeds) niet – zijn nog in onderhandeling met lunch-locaties 😐
                        De route is globaal uitgezet – en bedraagt ongeveer 80 km[/i]

Deelnemers

[list][*]911_Lover[*]Sigrid[*]WillemB[*]Johannvb[*]Glas_911[*][*][*][*][*][/list]

XXX

Noteer mij dan even OVB graag 🙂

Mail is verstuurd :salut:

[quote=”Ghost” post=127562]Tot wanneer kan ik inschrijven Olaf ?[/quote]

‘t liefst zo snel mogelijk – omdat wij (ook) wat afspraken moeten maken/bevestigen/nakomen … maar laat ik zeggen – als je aangeeft O.V.B. – dan is zegge een week of 3 a 4 van te voren nog wel op tijd (o.a. i.v.m. het bestellen van de Polo-shirts)

Ik heb het filmpje nog eens bekeken ,hoop om er volgend jaar eens bij te zijn .

Ik ga er ook proberen bij te zijn.
                                  Heb verlof aangevraagd maar is nog niet 100% goedgekeurd.
                                  Ik wil dit jaar zeker zijn dat ik bij inschrijving niet moet annuleren.
                                  Tot wanneer kan ik inschrijven Olaf ?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 39)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.