Tunnel Challenge Brussel (24 Juni)

Home Forum Porsche Uitstappen Tunnel Challenge Brussel (24 Juni)

• Maker
    Discussie

• 911_NL
    Deelnemer

Beste Porscheforummer,

In 2010 organiseerde wij voor de eerst keer een Porsche Tunnel Challenge in Belgie welke net als de Nederlandse edities (Rotterdam & Amsterdam) ‘n groot succes is geworden.

La Targa Passaggio ™ Brussels Edition

Op Zondagochtend 24 Juni van dit jaar organiseren wij onder hetzelfde concept inmiddels de 3de Editie van dit evenement.
      In tegenstelling tot de Nederlandse Edities is de Brusselse niet geheel gratis.

De basisprijs voor deelname aan LTP Brussels bedraagt € 145,- voor 1 equipe.
      1 equipe bestaat uit 1 Porsche met 2 inzittende, te weten de bestuurder en de bijrijder.

Voor dit bedrag krijgt elk equipe het volgende:

• Voor-de-start-koffie (of thee) met croissant/broodje
      • Roadbook
      • 2 Polo shirts
      • Uitgebreide Lunch
      • Sticker voor op de Porsche
      • Gereserveerde Parking

Voor een impressie van dit evenement – hieronder een filmverslag van afgelopen jaar – verdere info is ook te vinden op de site: http://www.targapassaggio.com

http://www.youtube.com/watch?v=iOL60ngPXBw

Voor overnachting de avond voor LTP boden wij eerder ‘n zeer goede deal aan voor zowel ‘n 3 sterren als 5 sterren hotel.
      Gezien het geringe aantal equipes dat daadwerkelijk van deze aanbieding gebruik maakte hebben wij besloten het dit jaar dan ook aan de equipes zelf over te laten.
      Via Venere.com of Booking.com zijn voor die datum (nog) zeer gunstige deals te sluiten.

Net als afgelopen jaar zullen wij wel ‘n leuke diner-locatie zoeken voor de deelnemers die er al op zaterdagavond zijn – meer info hier over volgt.

Inschrijven voor deelname op 24 Juni 2012

Inschrijven kan door een E-mail te sturen naar: tunnelchallenge @ gmail.com

Vermeld hierbij als onderwerp: BXL2012

In deze E-mail zien wij graag:

– Naam van de bestuurder en bijrijder
      – Het type Porsche
      – Kenteken
      – Confectiematen (S, M, L, XL, XXL)
      – Eventuele nicknames
      – Telefoonnummer
      – Nationaliteit

Graag horen we ook hoe je bij ons terecht bent gekomen (in dit geval Porscheforum.be 😉 )

Tot ziens, tot Porsche & tot op de 24st Juni!

Deelnemers LTP BXL 2012

[list]
      [*]911-lover $
      [*]911 Motors $
      [*]Shark & Shark $
      [*]PieterZ $
      [*]John N $
      [*]carbonman $
      [*]WillemB $
      [*]SidewindR $
      [*]Sandman $
      [*]Kenny de Klerck $
      [*]Herman & Madeleine $
      [*]Stefx911 $
      [*]Rufie $
      [*]Dimple $
      [*]Maddict $
      [*]Gewoon Joost
      [*]Lodder $
      [*]Zilvren $
      [*]vawilliam2003 $
      [*]Annik $
      [*]Olaf $
      [*]Harry Kliko $
      [*]Wolfraider $ [/list]

* $ = Betaling ontvangen.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 100)
      • Onvoorziene omstandigheden brengen wat leven in de brouwerij 😉

We doen dit jaar een plattegrond van Brussel in de goody-bag … maken we er een puzzle-rit van :mrgreen:

beetje meer info: De centrale lanen, de Anspach- en Lemonnierlaan, worden elke zondagmiddag autovrij vanaf 12 uur tot in de late middag tussen De Brouckère en het Fontainasplein. De maatregel wordt vanaf 24 juni ingevoerd en loopt tot eind augustus.

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleid=DMF20120615_039

Moest even Googlen 😳

… heb het roadbook niet voor m’n neus, maar zo uit m’n hoofd kan ik zeggen dat we daar niet langs komen – en anders moeten we snel(ler) doorrijden 😉

EDIT: Het zal doorrijden worden 👿 .. of ik moet nog tijd zien te vinden op de zaterdag om het raodbook aan te passen – en dan pas te printen 😕

Hoorde wel op de radio dat ze vanaf nu de Anspachlaan verkeersvrij gaan maken elke zondag namiddag. dacht van 12 tot 17u.

Oud Nieuws … :sleep: maar evengoed bedankt!

Van 11 juni tot 15 september worden de Wettunnel en de Jubelparktunnel richting centrum afgesloten voor het verkeer.

.. en wij hebben de route daarom al aangepast ➡ 22 Tunnels – en 5 flitsers zijn er nu opgenomen in de route – of was het andersom ❓ :wtf:

:mrgreen:

Kan er helaas niet bij zijn… 😥

Toch even ter info, de wettunnel en de jubelparktunnel zijn afgesloten vanaf 11 juni –> info

In Brusssel flitsen ze tegenwoordig veel van boven op de brug bij verlaten van de tunnels op de kleine ring, ook in de weekends.

Veel plezier !

Geert.

Love the striping!

Anoniem

Zeer geslaagd Olaf :first:
                        Ik weet ook nog niet zeker of mijn Porsche dan gaan ingeschreven zijn :wtf:
                        COC is aangevraagd hopelijk heb ik dat snel zodat ik naar de keuring kan.

Striping is uitermate geslaagd! :first:

[quote=”maddict” post=98286]

@Olaf
                            , mocht het de 993 worden heb je daar dan gegevens van nodig, of maakt het niet uit waarmee we uiteindelijk aan de start komen?[/quote]

Zolang je het niet zeker weet hoef je de wijziging niet door te geven – en wij vragen die informatie eigenlijk alleen maar om ‘n idee te krijgen van wat er allemaal mee rijdt …. zodat we niet verbaasd op kijken als we een vreemde eend op de parking hebben staan 😉

Heb zelf (ook) al het besluit genomen met welke Porsche ik die dag kom ….

Herbie On Steroids

IMG_3244.jpg

Beide opties zijn leuk Matt!
                              Ook wel benieuwd Bert zijn elfje eens te zien

Zolang het maar een Porsche is zal Olaf er weinig problemen mee hebben, denk ik, Matt ❗

Wordt spannend, ofwel kom ik met mijn 2.7S met dan net gereviseerde motor, ofwel – als de revisie daartegen niet rond geraakt – met de mooie 993 Carrera 2S van en met mijn neef Bert.
                                  Vind beide opties even spannend 😉

@Olaf
                                  , mocht het de 993 worden heb je daar dan gegevens van nodig, of maakt het niet uit waarmee we uiteindelijk aan de start komen?
                                  Greetz,
                                  Matt

Dames ….

en Heren :mrgreen:

.. we hebben helaas een paar betalingen (nog) niet mogen ontvangen 😥

Check your mailbox 💡

– en de SPAM box ❓

Heb je wel betaald – maar sta je er nog niet bij in de lijst – dan kan het zijn dat dit bericht en de betaling elkaar gekruist hebben …

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 100)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.