Tunnel Challenge Brussel (24 Juni)

Home Forum Porsche Uitstappen Tunnel Challenge Brussel (24 Juni)

• Maker
    Discussie

• 911_NL
    Deelnemer

Beste Porscheforummer,

In 2010 organiseerde wij voor de eerst keer een Porsche Tunnel Challenge in Belgie welke net als de Nederlandse edities (Rotterdam & Amsterdam) ‘n groot succes is geworden.

La Targa Passaggio ™ Brussels Edition

Op Zondagochtend 24 Juni van dit jaar organiseren wij onder hetzelfde concept inmiddels de 3de Editie van dit evenement.
      In tegenstelling tot de Nederlandse Edities is de Brusselse niet geheel gratis.

De basisprijs voor deelname aan LTP Brussels bedraagt € 145,- voor 1 equipe.
      1 equipe bestaat uit 1 Porsche met 2 inzittende, te weten de bestuurder en de bijrijder.

Voor dit bedrag krijgt elk equipe het volgende:

• Voor-de-start-koffie (of thee) met croissant/broodje
      • Roadbook
      • 2 Polo shirts
      • Uitgebreide Lunch
      • Sticker voor op de Porsche
      • Gereserveerde Parking

Voor een impressie van dit evenement – hieronder een filmverslag van afgelopen jaar – verdere info is ook te vinden op de site: http://www.targapassaggio.com

http://www.youtube.com/watch?v=iOL60ngPXBw

Voor overnachting de avond voor LTP boden wij eerder ‘n zeer goede deal aan voor zowel ‘n 3 sterren als 5 sterren hotel.
      Gezien het geringe aantal equipes dat daadwerkelijk van deze aanbieding gebruik maakte hebben wij besloten het dit jaar dan ook aan de equipes zelf over te laten.
      Via Venere.com of Booking.com zijn voor die datum (nog) zeer gunstige deals te sluiten.

Net als afgelopen jaar zullen wij wel ‘n leuke diner-locatie zoeken voor de deelnemers die er al op zaterdagavond zijn – meer info hier over volgt.

Inschrijven voor deelname op 24 Juni 2012

Inschrijven kan door een E-mail te sturen naar: tunnelchallenge @ gmail.com

Vermeld hierbij als onderwerp: BXL2012

In deze E-mail zien wij graag:

– Naam van de bestuurder en bijrijder
      – Het type Porsche
      – Kenteken
      – Confectiematen (S, M, L, XL, XXL)
      – Eventuele nicknames
      – Telefoonnummer
      – Nationaliteit

Graag horen we ook hoe je bij ons terecht bent gekomen (in dit geval Porscheforum.be 😉 )

Tot ziens, tot Porsche & tot op de 24st Juni!

Deelnemers LTP BXL 2012

[list]
      [*]911-lover $
      [*]911 Motors $
      [*]Shark & Shark $
      [*]PieterZ $
      [*]John N $
      [*]carbonman $
      [*]WillemB $
      [*]SidewindR $
      [*]Sandman $
      [*]Kenny de Klerck $
      [*]Herman & Madeleine $
      [*]Stefx911 $
      [*]Rufie $
      [*]Dimple $
      [*]Maddict $
      [*]Gewoon Joost
      [*]Lodder $
      [*]Zilvren $
      [*]vawilliam2003 $
      [*]Annik $
      [*]Olaf $
      [*]Harry Kliko $
      [*]Wolfraider $ [/list]

* $ = Betaling ontvangen.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 100)
      • Zaterdagavond heb ik het eerste bericht in dit topic bijgewerkt – toen was de stand zoals nu … zal vandaag of morgen nog wel een keer kijken (en updaten).

Inschrijftermijn sluit vandaag – om 24:00 uur …. dus wie er (toch) nog mee zou willen ➡ Sla Je Slag … en schrijf je in ❗

Ik zie naast mijn naam nog geen dollarteken staan Olaf .
          Is het nog niet aangekomen ❓

Wordt weer een leuk groepje .
            We hebben er ook zin in .

😉

… plus organisatie zitten we al (ruim) over de 20 :driver:

Now that’s more like it! 😈

18 and counting … 😀

:applaus: :applaus: :applaus: :respect2:

Voila, net ingeschreven…

Ik ben er ook opnieuw bij :driver:

En op z’n Bourgondisch ❗

En net heeft zich nog een NL deelnemer aangemeld :applaus:

Kom op Belgische collega’s het is zo een mooie rit om te doen :driver:

Nog maar 1 week ➡ dan sluiten we de inschrijfperiode en gaat de organisatie spijkers met koppen slaan 😉

We hebben al ‘n eerste route met start, stops en finish gereden – en in bol-pijl formaat gezet.

A.d.h.v. het aantal deelnemers gaan we de route wss nog aanpassen.
                              De Start en Finish blijven sowieso identiek 8)

[quote=”SidewindR” post=95713]

Ik hoop nog steeds op wat GT3 (RS) geweld!! Komop!![/quote]

Een zekere Bruno, Funny en……….

[quote=”SidewindR” post=95713]Dat moet ik dan zijn 😉 [/quote]

:first:

.. kan wel merken dat je er al zin in hebt :applaus:

[quote=”Sigrid” post=95701]Maar het geld van de deelnemers moet ook nog binnenkomen. Pas één betaling en dat was ik niet 😳
                                    Dus medereizigers: dokken :idea:[/quote]

Dat moet ik dan zijn 😉

@ Stef, super dat je ook komt :drink:

Ik hoop nog steeds op wat GT3 (RS) geweld!! Komop!!

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 100)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.