Tunnel Challenge Brussel (24 Juni)

Home Forum Porsche Uitstappen Tunnel Challenge Brussel (24 Juni)

• Maker
    Discussie
  • Beste Porscheforummer,

In 2010 organiseerde wij voor de eerst keer een Porsche Tunnel Challenge in Belgie welke net als de Nederlandse edities (Rotterdam & Amsterdam) ‘n groot succes is geworden.

La Targa Passaggio ™ Brussels Edition

Op Zondagochtend 24 Juni van dit jaar organiseren wij onder hetzelfde concept inmiddels de 3de Editie van dit evenement.
    In tegenstelling tot de Nederlandse Edities is de Brusselse niet geheel gratis.

De basisprijs voor deelname aan LTP Brussels bedraagt € 145,- voor 1 equipe.
    1 equipe bestaat uit 1 Porsche met 2 inzittende, te weten de bestuurder en de bijrijder.

Voor dit bedrag krijgt elk equipe het volgende:

• Voor-de-start-koffie (of thee) met croissant/broodje
    • Roadbook
    • 2 Polo shirts
    • Uitgebreide Lunch
    • Sticker voor op de Porsche
    • Gereserveerde Parking

Voor een impressie van dit evenement – hieronder een filmverslag van afgelopen jaar – verdere info is ook te vinden op de site: http://www.targapassaggio.com

http://www.youtube.com/watch?v=iOL60ngPXBw

Voor overnachting de avond voor LTP boden wij eerder ‘n zeer goede deal aan voor zowel ‘n 3 sterren als 5 sterren hotel.
    Gezien het geringe aantal equipes dat daadwerkelijk van deze aanbieding gebruik maakte hebben wij besloten het dit jaar dan ook aan de equipes zelf over te laten.
    Via Venere.com of Booking.com zijn voor die datum (nog) zeer gunstige deals te sluiten.

Net als afgelopen jaar zullen wij wel ‘n leuke diner-locatie zoeken voor de deelnemers die er al op zaterdagavond zijn – meer info hier over volgt.

Inschrijven voor deelname op 24 Juni 2012

Inschrijven kan door een E-mail te sturen naar: tunnelchallenge @ gmail.com

Vermeld hierbij als onderwerp: BXL2012

In deze E-mail zien wij graag:

– Naam van de bestuurder en bijrijder
    – Het type Porsche
    – Kenteken
    – Confectiematen (S, M, L, XL, XXL)
    – Eventuele nicknames
    – Telefoonnummer
    – Nationaliteit

Graag horen we ook hoe je bij ons terecht bent gekomen (in dit geval Porscheforum.be 😉 )

Tot ziens, tot Porsche & tot op de 24st Juni!

Deelnemers LTP BXL 2012

[list]
    [*]911-lover $
    [*]911 Motors $
    [*]Shark & Shark $
    [*]PieterZ $
    [*]John N $
    [*]carbonman $
    [*]WillemB $
    [*]SidewindR $
    [*]Sandman $
    [*]Kenny de Klerck $
    [*]Herman & Madeleine $
    [*]Stefx911 $
    [*]Rufie $
    [*]Dimple $
    [*]Maddict $
    [*]Gewoon Joost
    [*]Lodder $
    [*]Zilvren $
    [*]vawilliam2003 $
    [*]Annik $
    [*]Olaf $
    [*]Harry Kliko $
    [*]Wolfraider $ [/list]

* $ = Betaling ontvangen.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 100)
    • Leuk als jullie er bij kunnen zijn ❗

Wij willen het inschrijven sluiten op 30 April – en zegge de betalingen halverwege Mei binnen hebben, uiterlijk de 24ste.

.. dat geeft ons 1 maand de tijd om de Polo-shirts, de parking en wat andere zaken te regelen die vooruit betaald dienen te worden.

Wij zijn ook van plan te komen. wanneer moet je ten laatste bevestigen en betalen?

Maar het geld van de deelnemers moet ook nog binnenkomen. Pas één betaling en dat was ik niet 😳
          Dus medereizigers: dokken 💡

[quote=”SidewindR” post=95229]
            Ik heb reeds beide edities meegemaakt en ik kan alleen maar zeggen dat dit een top evenement is. [/quote]

:respect2:

➡ wat de bijdrage aan het goede doel betreft – dat geld komt van de sponsoren die zich aanmelden – en die wij (zelf) zoeken (en vinden). Soms sponsort men in producten – en verrekenen wij dit tegen de normale prijs door aan de deelnemers.

In 2010 kregen we het voor elkaar om 1825 Euro bij elkaar te sprokkelen voor L’hopital des Enfants – en afgelopen jaar was het (slechts) 685 Euro voor de slachtoffers in Japan (via het rode kruis).

Onze doelstelling is om 1 euro per gereden kilometer “te vinden” – en deze aan een goed doel te doneren. Helaas is dat niet altijd mogelijk – en is het ook moeilijker als er meer(dere) deelnemers zijn. Maar dat mag natuurlijk niet de reden zijn om niet in te schrijven 😉

Komop mensen!
              Waar blijven de deelnemers hier? Ik verwacht toch nog een aantal “oude bekenden” hoor! 😈 En nieuwe onbekenden! 😉

Ik heb reeds beide edities meegemaakt en ik kan alleen maar zeggen dat dit een top evenement is. Super organisatie, fantastisch rijden door de tunnels (het geluid) :driver: , lekker eten ‘s middags en een leuke ontspannen sfeer… Wat wil je nog meer op een zondag voormiddag? 😉

Hier nog een filmpje van Radboud tijdens de 1e editie. Hopelijk krijgt Bruno dan ook weer zin om mee te doen :lekker:
              [video]http://www.youtube.com/watch?v=Ofuw7_GbE4w[/video]

Inschrijven dus allemaal, je steunt er bovendien een goed doel mee!

[quote=”Funny” post=95179] Maar dan zonder Porsche . 😳 [/quote]

Tja … da’s maar half zo leuk 😉

[quote=”911_NL” post=95170][quote=”Funny” post=95135]Van het rijden in tunnels kom je in de wolken Olaf. ;)[/quote]

Alsof je mij dat moet gaan vertellen 😆

… doe die tunnel-tochtjes al sinds 2005 voor de Porsche-rijders 😉 [/quote]

Ik rij al veel langer in tunnels 😉 Maar dan zonder Porsche . 😳

[quote=”Funny” post=95135]Van het rijden in tunnels kom je in de wolken Olaf. ;)[/quote]

Alsof je mij dat moet gaan vertellen 😆

… doe die tunnel-tochtjes al sinds 2005 voor de Porsche-rijders 😉

PB

Lucy in the sky with diamonds. :happy:

Van het rijden in tunnels kom je in de wolken Olaf. 😉

Van tunnels naar wolken … :wtf:

Thanks ,opnieuw iets bijgeleerd .
                            :respect2:

PB

Yw Sigrid 8)

@Senior, Iomega Cloud is een een gekochte externe harde schijf, waar je iedereen die online kan, toestemming kan geven om direct op je harde schijf bepaalde files af te halen.

Gewoon moeilijke woorden negeren 💡 (en anders even goochelen)
                                En je inschrijven voor Brussel Bart……..ondanks you know ❗

Miscchien even vertalen voor deze senior ,cloud? Iomega ? 😳 😳 😳

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 100)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.