Tunnelchallenge AMS – 10 Mei – La Targa Passaggio™

Home Forum Porsche Uitstappen Tunnelchallenge AMS – 10 Mei – La Targa Passaggio™

• Maker
    Discussie

• 911_NL
    Deelnemer

De inschrijving voor La Targa Passaggio Amsterdam is geopend sinds afgelopen Maandag.

Inmiddels hebben we al 62 Porscheliefhebbers die zich daarvoor in hebben geschreven :respekt:

[color=#bb0000]EDIT: 15 Februari 11:30 – Het aantal inschrijvers van 75 is bereikt –
      Nu nog inschrijven betekent dat je op de reservelijst komt.[/color]

De teller stopt op 75 ➡ dus als je er nog bij wilt zijn, stuur dan een E-mail naar Tunnelchallenge @ Gmail.com met als onderwerp 13TC020 en vermeld daarin de volgende gegevens:

[list][*]Naam[*]Type Porsche en Kenteken[*]Telefoonnummer[*]E-mail[/list]

Onderstaand de lijst van deelnemers onder hun Nickname:

[list][*]LeoH[*]Olaf[*]elazet[*]Porsj[*]Koebel[*]Paulus986[*]Marc911[*]Waterman – gediskwalificeerd – :mrgreen: [*]De Fiscalist[*]ErikE[*]356_rijder[*]RuBoxS[*]Ruudje[*]SjorsPorsche[*]SanderNL[*]The Dude[*]Peter993[*]Joust[*]911 Gixxer[*]Bernd[*]drp993targa[*]Arjan[*]Dubsport[*]968Tom[*]Robvanvliet911[*]Sandelow[*]Rob001[*]MartinW[*]Burgerking[*]Marino[*]Drees[*]Unteed[*]Wannahave[*]PaulusdB[*]Kaldenbach[*]Retep[*]Wilco911[*]Ronaldo[*]Wolfraider[*]Rembo[*]Mio Turbo[*]ASW[*]Black 911[*]HvHoeven[*]Johannvb[*]Danoo[*]WillemB (Sigrid)[*]Pat69[*]Michiel 911[*]Marco 3.2[*]Targa Floriaan[*]Pat Carrera 4S[*]Edd997[*]Andre'[*]Porschenot[*]Delnoy :applaus: [*]Maba 44[*]Frankv[*]Lennerto[*]Style270[*]Horsepowerjunkie[*]Boumak[*]Oosterom[*]Jordan[*]Weisseteufel
      [*]Atanis
      [*]Hilko
      [*]Diggler 911
      [*]Lionhunter
      [*]Remmel
      [*]Rob69
      [*]Ronald Blekemolen
      [*]Andre 944
      [*]ceesjea
      [*]Felix Bahama
      [*]de Kromme
      [*]Roon de Jong [/list]

http://www.targapassaggio.com

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
      • Dat is de afspraak de laatste jaren, die de organisatie met de startlocaties in Nederland maakt ….

Patat (= Friet 😉 ) voor iedere deelnemer – zonder kosten :coolness:

We hadden zelfs nog frieten geregeld :salut:

De foto’s en filmpjes die ik via FB gezien heb zijn wel al zeer leuk .
            Heel herkenbaar als je de LTP amsterdam al eens meegereden hebt .

Het feest is geweest …..

120 Porsche’s :first:

… jammergenoeg geen wit met rode kentekenplaten gezien … wel een Luxembourgse grijs-rijder in een S4 Cabrio :what:

Op naar Brussel !!!

* 23 Juni

Het probleem voor mij Olaf is dat dit steeds op een vrijdagavond is ,ik kan onmogelijk daar zijn !
                Werken ,file Antwerpen ,nog wat miserie op de weg rond Rotterdam en dan op tijd in Amsterdam zijn ! 😥 😥

Inkoppertje ..

:what:

PB

[quote=”911_NL” post=121214]
                    Deelname aan LTP Amsterdam en LTP Rotterdam is Gratis !

Deelname aan LTP Den Haag kost je € 3,- per uur, of elk deel daarvan :coolness:

[/quote]

Vandaar dat je zo snel 75 NL’ers bij elkaar had gesprokkeld! :happydance: :happydance: :happydance:

[quote=”Funny” post=121198]
                      Wat is de deelnameprijs eigenlijk ik vind dat nergens terug in de topic ![/quote]

Deelname aan LTP Amsterdam en LTP Rotterdam is Gratis !

Deelname aan LTP Den Haag kost je € 3,- per uur, of elk deel daarvan :coolness:

[size=2]LTP Brussel heeft meer voeten in aarde en is een uitgebreider evenement, incl ontbijt, stickers, polo shirts en lunch … dat kan dan ook helaas niet voor niets – en de prijs daarvoor wordt het het daarvoor bestemde topic kenbaar gemaakt.

Hetzelfde geldt voor LTP Stuttgart …[/size]

PB

Dat bedankje was naar mij gericht Funny, toen ik idd niks te doen had ben ik uit pure verveling Mushroom gaan opzoeken ipv hier :driver: te zitten tellen. :coolness:

Rij je ook mee Mush ? Omdat je Olaf bedankt ?
                          Wat is de deelnameprijs eigenlijk ik vind dat nergens terug in de topic !

Deze namiddag wel!
                            Nog eens bedankt!!! :first:

LOL :mrgreen:

… heb je niks beters te doen ? 😀

PB

Het zijn maar 69 inschrijvingen als ik je aantal :driver: tel. :coolness:

En vol ❗

:driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver:

Zin in :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.