turbo

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • [quote=”924carreragt”:3plbvj0c] 924 turbo gezien in Lokeren? 😉 [/quote]

precies dat jij dat niet weet of ik hem al gezien heb 😆

ga me eens bezinnen over die 924, het kan inderdaad wel een dure wagen worden 👿

Hallo Porscheke,

deze 924 stond eerst te koop bij een handelaar in het Brusselse als ik mij niet vergis. De prijs was ook minder.

Het probleem kan simpel opgelost worden, maar dat is hier niet het geval blijkbaar want de auto staat al enkele maanden te koop… 🙄
        Misschien dat de verkoper er geen geld aan wilt uitgeven. 😕

Nadeel is dat je de auto niet kunt testen, dus verrassingen zoals slechte turbo, gescheurde collector, olieverbruik, vastzittende wastegate, slechte k-jetronic enz… kun je niet ontdekken.

924 turbo gezien in Lokeren? 😉

daar heb ik ook schrik van, normaal kan mijn vader ze repareren maar hoop toch iemand te vinden die de wagen kent zodat ik geen miskoop doe want hij zou direct in het verkeer moeten dan 😈

Neen , die ken ik niet.
            Op zich ziet de wagen er niet verkeerd uit voor de prijs dat ze aangeboden wordt.
            Doch één ding baart me zorgen

De motor draait en kan verplaatst worden maar trekt niet door te weinig benzinetoevoer heeft compressie genoeg (gemeten)

Ik ben geen profi en kan volledig verkeerd liggen maar als hij al onkosten gedaan heeft en hij heeft nog dit probleem vrees ik voor de Turbo en dat zal geen goedkoop grapje zijn 😕

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.