turbo velgen

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop turbo velgen

• Maker
    Discussie
  • orginele turbo velgen,met gekleurde centercaps,banden voor 225X18 en achter255X18
    DSC05268_2013-08-03.JPG
    zijn nog door de techn controle geraakt wel met opmerking;zijn niet beschadigd en in goede staat vaste preis is 650 euro
    [attachment=6113]DSC05268_2013-08-03.JPG[/attachment is 650 .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • originele turbo velgen, met gekleurde center caps, banden voor 225X18 en achter 255X18

ZIJN VERKOCHT

[quote=”TRIUMPH1″ post=140382]Ik zal ze in het weekend eens van de muur halen,staat een wagen voor is moeilijk.[/quote]zijn 8 en 10 duim

zwarte turbo velgen zijn verkocht

Ik zal ze in het weekend eens van de muur halen,staat een wagen voor is moeilijk.

De velgen zijn geleverd in 6j, 7j, 8j en 9j…
              Ik vermoed dat de aangeboden velgen 8j en 9j zijn, maar ik ben hier wel niet zeker van!
              Even kijken op de achterkant kan niet zoveel moeite kosten lijkt me. 😉

Succes met de verkoop! :up:

oei dan moet ik ze van de muur halen,ik weet dat ze ooit eens op een 964 hebben gestaan!!!

Best de D90 velgen niet gewoon meten maar de J waarde op de achterkant opgeven.
                  Breedte van de velg word namelijk tussen de velgranden gemeten en niet in zijn geheel…

De wielen zijn nog gelijk nieuw vorig jaar nog laten spuiten alleen achterste banden zijn versleten,ik ben al wat ik niet meer gebruik aan het weg doen,mijn garage was precies een bandencentrale;gelukkig zijn er al 3 stapels weg:ik hou alleen nog de wielen die orgineel bij de wagens horen gr jb

amai Jean…..’t is precies uitverkoop bij U.
                      Ben wel geinteresseerd in de wielen van de 993

TE koop 2 VELGEN ONBESCHADIGD hangen tegen de muur 16 duim voorste is 23 cm en de achterste 26 cm
                        DSC05346.JPG

Te koop BUMPERBESCHERMING in RVS NIEUW,
                          012.JPG
                          011.JPG

voor 964 of 993 is nieuw nog in verpakking prijs 90 euro

Te koop TURBO VELGEN 18 DUIM komen van de 993 ZONDER BORDUURSCHADE voorbanden zijn nog heel goed voor de prijs van 650 euro.

009_2013-08-22.JPG

005.JPG

ja,maar de banden zijn niet goe meer,zijn nog door de controle geraakt met opmerking.

gaan deze met de banden weg ?

Doe een goed bod en ze mogen weg.Mijn telfnr is 0475770234 grjb

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.