Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › 997 › Turbo velgen op 997S
- Dit onderwerp bevat 27 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren, 7 maanden geleden door Plumber.
-
MakerDiscussie
-
9 maart 2008 om 19:55
Hallo,
Kan iemand me zeggen of de (originele) turbovelgen op een 997S passen?
Heb er nieuwe gezien op ebay die ik zou willen aanschaffen maar de verkoper kan me niet garanderen dat ze gaan passen op een 997S tgv de kleinere wielkasten tov een 4S (waar ze wel op passen) 😕
Wie kan mij info geven?
Thnx,
Plumber
-
MakerDiscussie
-
[quote=”plumber”:1tv7l5jn]Om dan helemaal te stoppen met posten op 997 😀 [/quote]
😀 D
Om off-topic te blijven: mijn verkoop/leurtopic heeft nu net 69 views 😆[quote=”plumber”:1kj63u75]Nu wel maar de voorbije 2 postings dus niet.
Het cijfer gaat omhoog in ALLE postings die je tot nu toe geplaatst hebt 😥 [/quote]Ah, makes sense. Het wordt niet per posting maar per profiel bijgehouden.
Nog 97 postings te gaan en je hebt terug een soort 69 😆[quote=”plumber”:1q0yt3ez]Spijtig dat ik van mijn aantal postings af ben (was 69 😯 )[/quote]
Ja, soixante neuf is altijd plezant natuurlijk… maar zoals je ziet gaat de teller verder want de 69 kan nie blijven duren natuurlijk 😉
Nu wel maar de voorbije 2 postings dus niet.
Het cijfer gaat omhoog in ALLE postings die je tot nu toe geplaatst hebt 😥[quote=”plumber”:13bncqvd]Spijtig dat ik van mijn aantal postings af ben (was 69 😯 )[/quote]
Maar uw beide posts hier hebben nummer 71 😯
Heeelaba, geen ruzie maken om mijn velgen hé 😆
k’Zal jullie een PM-eken sturen
Plumber
Tut tut, ik was eerst 😆
Inderdaad, post was voor plumber bedoeld, sorry !
[quote=”Carrera4s”:3fnuw45l][quote=”plumber”:3fnuw45l]Yep Bernie, heb nu de Carrera S velgen en vindt ze niet 100% geslaagd …
Maar zoals je zegt, daar kan je uren over diskuteren… 😆Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak, anders liepen we allen achter dezelfde vrouw 😆 😆 😆
SportDesign is inderdaad zeer mooi, heb enkel schrik om die te poetsen… is niet zo simpel met al die spaken 😯 om dan nog niet te spreken van “binnenkant” van de velg waar je niet aan kan 🙄 [/quote]
Zeg Bernie, soms overweeg ik ook om een andere velgenset te kopen. Mijn 997S kwam met Sportdesign velgen. Als je eventueel interesse hebt om deze te kopen, wie weet wisselen tegen de jouwe enz, stuur maar een PM. De velgen zijn in absolute nieuwstaat (geen krasje, en dankzij de PCCB ook nog heel proper). Mijn voorkeur is immers de carrera sport velgen… Ik doe ze natuurlijk niet weg voor een weggeefprijs 😉 [/quote]
Ik denk dat dit voor Plumber bestemd is zeker ? Hij heeft de 19″ Carrera S velgen en denkt eraan om de Sportdesign velgen aan te schaffen… Misschien kunnen jullie inderdaad een deal maken….
Ik heb momenteel de Boxter S velg 18″ op de Cayman zitten maar onlangs zag ik een Cayman met de Carrera S 19″ velg en dat was ook niet mis…. Misschien zou ik die van Plumber beter kopen 😉 )[quote=”plumber”:2jirg3xq]Yep Bernie, heb nu de Carrera S velgen en vindt ze niet 100% geslaagd …
Maar zoals je zegt, daar kan je uren over diskuteren… 😆Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak, anders liepen we allen achter dezelfde vrouw 😆 😆 😆
SportDesign is inderdaad zeer mooi, heb enkel schrik om die te poetsen… is niet zo simpel met al die spaken 😯 om dan nog niet te spreken van “binnenkant” van de velg waar je niet aan kan 🙄 [/quote]
Zeg Bernie, soms overweeg ik ook om een andere velgenset te kopen. Mijn 997S kwam met Sportdesign velgen. Als je eventueel interesse hebt om deze te kopen, wie weet wisselen tegen de jouwe enz, stuur maar een PM. De velgen zijn in absolute nieuwstaat (geen krasje, en dankzij de PCCB ook nog heel proper). Mijn voorkeur is immers de carrera sport velgen… Ik doe ze natuurlijk niet weg voor een weggeefprijs 😉
En de andere oplossing is een echte turbo kopen zekers 😯
Krijg je ze er standaard bijgeleverd 😆
Klopt Denis.
Het enige wat me blijft dwarsbomen is dat de ebay verkoper me zei dat Porsche een “release” gedaan heeft waarbij nu de echte turbovelgen op een 997S zouden mogen.
De uitleg van de verkoper (in gebrekkig Engels 😆 ) :
i was at Porsche in the Office the brand new information is Porsche has a freeticket (release) for the Turborims for all 997 in Size ET51
Als dit waar is is er dus geen probleem, anders moet ik ze dus niet hebben en rijdt ik binnenkort met SportDesign of Classic velgen rond 😀
Plumber , je hebt je vraag eigenlijk zelf al beantwoord he.
Je wil “perfect” passende velgen welke door Porsche voor jouw wagen zijn goed bevonden.
Dat zijn de originele turbo velgen niet. Anders zouden ze toch nooit speciaal turbo velgen gemaakt hebben voor de C2, logisch toch !
Voila dat probleem is dan ook weer van de baan 🙂
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.