Turbo vervangen???

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Turbo vervangen???

• Maker
    Discussie

• kurt
    Deelnemer

Weet iemand wanneer men best de turbo vervangt van een 911 (930) turbo van 1984

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
      • Toch niet zo’n goede auto gekocht? Je vraagt via verschillende kanalen naar allerlei oplossingen? 😯

Turbo Service Belgium in Herk de stad ben ik ook tevreden over .
          TSB

[quote=”raychem” post=145093]Inderdaad turbo’s hoet is mij heel gekend. De turbo laten reviseren welk budget moet je hiervoor voorzien?[/quote]

Ik had dit aan garageprijs en was toen 1500€. Is wel al van 2007 geleden.

Inderdaad turbo’s hoet is mij heel gekend. De turbo laten reviseren welk budget moet je hiervoor voorzien?

Ik heb deze laten reviseren bij Turbo’s Hoet in Roeselare. Aangezien je van de streek bent u wss niet onbekend 😉

Dit is gebeurd op 140000km. Er zat wat speling op de assen van de turbo.

Merkelijk verschil nadien!

Op je vraag kan op afstand geen pasklaar antwoord gegeven worden omdat er teveel parameters een rol spelen.
                  Een turbo die problemen begint te geven dat hoor je of, begin je te voelen.

Lees deze rubriek eens klik hier

Dat maakt één en ander wat duidelijker.

Eeuuuhh…is dat een strikvraag ? :popcorn:

Waarschijnlijk wil je weten wat de symptomen zijn van een kapotte turbo ?

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.