Turbo Vleugel

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Turbo Vleugel

• Maker
    Discussie
  • Kan een turbovleugel “gewoon” gemonteerd worden op de achterklep, of moet er op de klep aanpassingen gebeuren ?
    Ik bedoel: komen de montage-gaten overeen met de originele gaten ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • [quote=”nine-eleven”:2uqwmekh]ik denk dat het nu gelukt is 😳 [/quote]

OK, ontvangen en beantwoord ❗ 😉

ik denk dat het nu gelukt is 😳

[quote=”nine-eleven”:1btagdmj]is reeds gebeurd 😉 [/quote]

Voorlopig nog niets ontvangen 😉

is reeds gebeurd 😉

[quote=”nine-eleven”:2l6jjias]Yep, ben van Roeselare
              Komen kijken kan altijd.
              klep mag weg voor 185,00 euro
              zwarte afdekrooster is er niet bij want die heb ik nog nodig voor whaletail.[/quote]

Stuur me even uw adres en tel.nr als je wilt 😉

Yep, ben van Roeselare
                Komen kijken kan altijd.
                klep mag weg voor 185,00 euro
                zwarte afdekrooster is er niet bij want die heb ik nog nodig voor whaletail.

[quote=”nine-eleven”:3oa9m7q2]ik ga deze winter een achterklep zonder vleugel hebben.
                  Staat nu nog op mijn 911 maar wordt in de toekomst vervangen door whaletail.[/quote]

Hey nine-eleven,
                  Misschien heb ik wel interesse. Wat zou uw vraagprijs zijn ?
                  Zie dat je ook in West-Vl. woont . . . 😉

ik ga deze winter een achterklep zonder vleugel hebben.
                    Staat nu nog op mijn 911 maar wordt in de toekomst vervangen door whaletail.

[quote=”Black_Devil911″:2mw72r4k][quote=”RSR”:2mw72r4k]Ik heb een klep met vleugel er op is zwarte kleur[/quote]

De vleugel heb ik ook, maar de klep niet 😉
                      Hoe kunnen we dat vlug even regelen ❓ [/quote]

Ja ik verkoop die enkel compleet en niet in stukken sorry

[quote=”RSR”:1tm4tcbw]Ik heb een klep met vleugel er op is zwarte kleur[/quote]

De vleugel heb ik ook, maar de klep niet 😉
                        Hoe kunnen we dat vlug even regelen ❓

Ik heb een klep met vleugel er op is zwarte kleur

[quote=”stefx911″:2yk8lhdw]Lijkt me wel het beste

Ga je hem dan toch niet verkopen ,[/quote]

Voorlopig is hij nog niet verkocht . . . maar ben daar momenteel niet echt treurig om !
                            Gisteren nog bezig geweest aan een komplete poetsbeurt, en dan raak ik terug een beetje meer verliefd als van tevoren.
                            Ik kan echt genieten van naar mijn Porsche te zitten kijken zonder er mee te rijden !

Die turbo vleugel had ik nog liggen, vandaar ook mijn vraag 😉

Lijkt me wel het beste

Ga je hem dan toch niet verkopen ,

[quote=”RSR”:3uv7fvhl]Je moet gaten bij boren[/quote]

Dus toch zoals ik dacht.
                                Bovenaan passen de gaten perfekt, maar onderaan niet.
                                De turbovleugel heeft een bredere voet, zodat de gaten onderaan dieper zitten dan bij een gewone spoiler. 😥
                                In mijn originele koffer deksel zie ik het niet echt zitten om gaten te gaan bijboren . . .
                                Iemand een oplossing voor dit probleem ❓
                                Misschien een ander koffer deksel bij aanschaffen ?

Onderaan hé Luc , de bovenste passen , of is dat anders bij een Turbovleugel dan bij een Carrera vleugel

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.