Turbo Vs. Italiaans volbloed

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Turbo Vs. Italiaans volbloed

• Maker
    Discussie
  • Blijkbaar al enige tijd gepost maar is dit soms iemand van hier op het forum ??

[video]http://www.youtube.com/watch?v=ipXuBid5i14&feature=related[/video]

Mooi in beeld met kop aan 260 😯 Om over de klapband op het laatste nog maar te zwijgen :engeltje:

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Niet zo snugger om dit op het internet te zetten natuurlijk maar hebben de meeste met een Porsche zich nog nooit eens laten gaan :engeltje:

Moettoch eerlijk toegeven dat ik de naald van de km teller toch ook al een keertje tot het uiterste heb laten gaan, geeft een enorme kik op dat moment, is dit slim, neen wss niet maar als die enorme tax in de brievenbus zit wil je af en toe toch wel een keertje waar voor je geld, niet? :driver:

grtz Geert

Retards…..

volgens mij herken ik de stem van de camera man is waarscheinlijk een eigenaar van een garage (enkel porsche)

idd op het laatste zie je zijn stuur zeer slaan

Is mijn mening maar.
            Denk dat bij een een onverwachts opstakel een tweede hand aan het stuur geen overbodige luxe is. 😕

Hoezo ❓
              Een goede maat van mij rijdt bijna steeds met slechts één handje aan het stuur

[video]http://www.youtube.com/watch?v=WdRwHgqR76Q[/video]

Twee handen aan het stuur zou volgens mij ook iets veiliger zijn aan die snelheden ❗

Staat in de comments op Youtube.

Geert.

Wim

Ik hoor het ook niet over dat nagelke. ❓

Anoniem

Had ik niet gehoord 😳 was weer te snel dan 😐

[quote=”zimmermann” post=91651]opletten met zulke filmpjes !!!![/quote]

Vandaar mijn vraag; staat op Youtube gepost met bijna volledige naam onder…
                        In deze tijden is dat redelijk gevaarlijk vind ik!

@William
                        , in zijn uitleg op youtube spreekt hij van een platte band met een nagelke in 😀

opletten met zulke filmpjes !!!!

Anoniem

Geen klapband hoor.
                            De chauffeur dacht volgens mij even naar de niet bestaande 5 de te schakelen en komt zo ik 3de terecht.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.