Turbovleugel.op 993 4S

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Turbovleugel.op 993 4S

• Maker
    Discussie
  • hallo,
    heb een porsche 993 4S met turbo-vleugel op de koffer,ik zou deze graag van de hand doen en een originele kofferdeksel met die automatische vleugel die eruit komt;
    Wat zou ik voor die turbo-spoiler met vleugel krijgen en wat zou met dat kosten om die originele kofferdeksel te hebben met die uitklapbare spoiler.
    Is er iemand geintereseerd en wie kan me wat cijfers bezorgen.
    Wil eventueel ruilen ,naar gelang de waarde.
    Graag een reaktie.
    pascal911.

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Onderaan de homepage links.

Help me is,ik vind pm niet….

Pascal911 schrijft:

Hallo karma,vanwaar ben je ergens?
          Grtz pascal.

Pascal911,

Ik heb je een pm gestuurd.

Gr.
          Pascal4s

Op de 993 vind ik de turbo spoiler mooi maar inderdaad, die kleine turbo spoiler op de huidige 997 lijkt op niet veel ….

Zo denk ik er ook over,vind soms dat die spoiler de mooie lijn breekt van een 911,en ook de kont breder maakt achteraan als die spoiler eraf is.
              daarom vind ik ook een porsche turbo en GT toestanden van nu niet mooi,met al die koelvinnnetjes en die spoilers overal op,begint dan meer op een kitcar te lijken,maar idd smaken verschillen;)

Zo denk ik er ook over Wim .
                Denk bvb aan die van Olaf

Wim

Ik vindt nu eenmaal een 4S ontzetten mooi met originele kont, zie je lekker de welvingen die door de spoiler juist teniet gedaan worden. 💡

len

Vind de turbospoiler wel véél mooier en zeer goed passend op een 993 4s. Begrijp niet goed dat je die wil vervangen. Maar ja,smaken verschillen nu eenmaal.

Wim

Hallo karma,vanwaar ben je ergens?
                        Grtz pascal.

Een originele(!) turbo-vleugel vind je héél moeilijk tweedehands en als je er toch één vindt, krijg je er met gemak veel geld voor! Ik heb nog een origineel motordeksel van mijn 4S liggen. Voor een correcte prijs mag je die kopen…

Wim

Is het een originele turbo spoiler,(nummer staat bovenaan) dan gaat deze echt iets meer als 4 á 500 euro.
                            Mag je gebruikt snel richting de 1000 euro gaan denken.

Probeer verder bij de gebruikte Porsche handelaren voor een klep met beweegbare spoiler.
                            Reken dan op een van ongeveer 300 á 500 euro gezien de staat.
                            En met een beetje geluk ook nog de goede kleur.

En volgens mij zit hij op de motorkap vast, en niet op de kofferbak. 😉

ben niet zeker karma,maar zit deze niet vast op die kofferbak bij mijne 4S?
                              Grtz Pascal911.

de originele turbovleugel van een 993 gaat 2dehands 400 à 500 euro dacht ik.

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.