Tussenstuk rotor Porsche 924s

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Tussenstuk rotor Porsche 924s

• Maker
    Discussie
  • petkataloog.png

Ik zoek onderdeel 26, verbindingsstuk rotor met meeloper. Kan dit niet apart vinden, heeft ook geen PET nr, wel het geheel van kap, roter, verbindigsstuk.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Probleem was dat ik geen verbindingsstuk had, maar is ondertussen opgelost door Djurre van VOF de Loods. Heeft mij onmiddellijk een tussenstuk opgestuurd, geweldige service moet ik zeggen. :first:

Dus er mag een *slotje op.

jou verbindingsstuk herbruiken of goede tweedehands zoeken ?

Het probleem is dat er een nummer bestaat voor de rotor inclusief verbindingsstuk, maar ik heb de rotor en verdelerkap van beru nieuw gekocht ware het niet dat het verbindingsstuk er niet bij zit. Wist toen ook niet dat ik dit ook nog nodig had. Ik heb op internet al rotors gevonden inclusief verbindingsstuk maar kosten 100 dollar wat ik behoorlijk geprijsd vind. De rotor alleen kost iets van 16 euro bij beru en 35 bij bosch.

Als het een nummer heeft op de tekening, heeft het voor zover ik weet ook altijd een onderdeelnummer en kan je bij Porsche vragen of het nog verkrijgbaar is en wat het kost.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.