Tweed-Porsche transformatie door RennsportClassics

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s Tweed-Porsche transformatie door RennsportClassics

• Maker
    Discussie
  • Rennsport classics zal zich komende tijd ontfermen over de ex-TWEED PORSCHE van Veronique Branquinho.

Dit zal ongetwijfeld opnieuw een van onze ‘grens overstijgende’ projecten worden. De uitkomst laten we jullie graag nog even onbekend, maar daar komt snel verandering in.

Tot de volgende update.

Met vriendelijke groeten.

Renssport Classics.

Attachments:
    • Tweed_Porsche_forum_1.jpg
    • Tweed_Porsche_forum_2.jpg
13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Het project heeft weer even stil gelegen, maar daar komt snel verandering in.

Hier alvast een aantal updates.

Vriendelijke groeten, Rennsport Classics.

Attachments:
      • Tweed_Porsche_forum_3.jpg
      • Tweed_Porsche_forum_5.jpg
      • Tweed_Porsche_forum_4.jpg

Het spijt me dat ik destijds de tentoonstelling gemist heb met de tweed-porsche.
        Geen tijd gehad om er te geraken.

@Porschky : Van harte 😉

haha, is weer typisch voor mij: gold boarder worden met een bericht over een dikke kont… 😀 😀 😀

chance dat het geen turbo is, want dan had je geen jasje maar een broekje moeten uitdoen… kwestie van die brede kont weer te kunnen zien… 😉

De Porsche zal wel degelijk zijn ‘jasje’ uit trekken 😉 meer kan ik nog niet verklappen.

Groetjes.

ik denk het niet,je moet maar eens klikke op veronique branquinho in het 1ste bericht 😉

Mooi, ik volg dit met veel interesse. Ik veronderstel dat je hem z’n jasje gaat uitdoen ❓

mcklusky schrijft:

reclame en rechtstreekse links naar de site laten we niet toe aangezien dit niet fair zou zijn tov de forumsponsors, uiteraard zijn restauratie verslagen (zonder reclame) wel welkom.

Ik pas de posting aan en zal de thread opnieuw openstellen.

Volkomen te begrijpen, mijn excuses voor dit misverstand.

Updates volgen snel 😉

Mvg

Wim

Mooi, verheugen we ons op het verdere resultaat. 8)

reclame en rechtstreekse links naar de site laten we niet toe aangezien dit niet fair zou zijn tov de forumsponsors, uiteraard zijn restauratie verslagen (zonder reclame) wel welkom.

Ik pas de posting aan en zal de thread opnieuw openstellen.

Wim

Welkom, maar normaal stellen we ons even voor in het daarvoor bedoelde draadje. 😉

aller eerst,welkom op het forum.
                              ok u heeft onze aandacht word zeker gevolgt.
                              ps:mooie site met mooie fotos van mooie classiekers 😉

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.