Tweedaags RLC met rondrit

Home Forum Porsche Uitstappen Tweedaags RLC met rondrit

• Maker
    Discussie
  • Funny en ikzelf organiseren een tweedaags RLC met rondrit.
    Datum wordt nog bepaald, maar laten we asap weten.
    Zal ergens in April of mei 2013 zijn (hangt van beschikbaarheid van het hotel af)

Aankomst zaterdag rond de middag.
    We verbijven in Houffalize in hotel OL FOSSE D’OUTH.
    HOTEL
    Ikzelf heb dat in het verleden ingericht, Funny zijn vrouw is werkzaam bij de organisatie.

Zaterdag een gezellig samen zijn met s’avonds een diner op verplaatsing.

Zondag rijden we een rit van ongeveer 150 km door de ardennen langs schitterende wegen en de rivier de Sûre.
    Werkelijk de moeite waard !

Weerom hopen we op veel volk, dus laat allen maar weten wat jullie er van denken.

Funny en Jollie

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
  • Wim

Of zoals in Hulst toen. :what: 😉

En dat kan zoals sommige meegemaakt hebben ook serieus uit lopen. 😀

Eigenlijk heeft Wim gelijk :first:
        Rondrit is afspraken maken, reserveren etc…
        RLC is ergens samenkomen en iedereen trekt zijn plan, wie iets wil drinken kan dat, wie iets wil eten kan dat ook, niets moet, niets hoeft, en kan je maar een uurtje blijven is dat ook ok. Zoals in Hasselt eigenlijk hé?
        Is wel makkelijker te organiseren in de zomer daar je dan minder rekening moet houden met het aantal in te nemen plaatsen.

Wim

[quote=”Jollie” post=114989]Funny en ikzelf organiseren een tweedaags RLC met rondrit.
          Datum wordt nog bepaald, maar laten we asap weten.
          Zal ergens in April of mei 2013 zijn (hangt van beschikbaarheid van het hotel af)[/quote]

Dat is geen Real Life Café meer hè, maar meer een tweedaags Porsche meeting met rondrit :what: 😉

we zoeken nog een geschikte datum… :think:
            Maar de info volgt :happydance:

@funny&jollie,en nog geen nieuws :sleep:

PB

de preis? ik pijns dat die wel zal meevallen. :mrgreen:

@mush sorry ik kon hem niet laten gaan. :engeltje:

Datum gevonden van de 914 orange rit;het zal een van de twee worden volgens ons madame;nu nog afwaccchten preis weekend.

In dien kan de juiste datum,en wanneer is de Porsche 914 ORANGE ZIJN RIT,zou die ook willen mee rijden gr jb

Zie ik anders ook wel zitten. Keep us posted!

930

zie ik ook wel zitten. ik ga mee als ik vrij ben

Tegen dan heb ik misschien ook een P om mee te kunnen genieten van dit weekend. 🙄 😆

ik sta al klaar :driver: :drink: :first:

De bedoeling is om alles democratisch te houden .We willen het buiten de schoolvakanties organiseren !
                              We hadden oorspronkelijk het weekend van 20 en 21 april voorzien ,optie op verschillende kamers hadden we al geregeld maar toen kwam de aankondiging van Porsche914orange zijn rit .
                              Aangezien we ook op die rit aanwezig willen zijn kijken we voor een andere datum ,rekening houdende met andere geplande organisaties .
                              Funny

PB

Gelijk heb je, mijn kamer bij mama thuis heeft zijn eigen 1persoons salon. :first:

En benieuwd zijn we met z’n allen 🙂

@PatrickB
                                  : salon misschien uitstellen tot na dit evenement :mrgreen: ? De kans zit er dan in dat je ofwel geen salon meer hoeft te kopen, of een model kleiner… :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.