Tweedaags RLC met rondrit

Home Forum Porsche Uitstappen Tweedaags RLC met rondrit

• Maker
    Discussie
  • Funny en ikzelf organiseren een tweedaags RLC met rondrit.
    Datum wordt nog bepaald, maar laten we asap weten.
    Zal ergens in April of mei 2013 zijn (hangt van beschikbaarheid van het hotel af)

Aankomst zaterdag rond de middag.
    We verbijven in Houffalize in hotel OL FOSSE D’OUTH.
    HOTEL
    Ikzelf heb dat in het verleden ingericht, Funny zijn vrouw is werkzaam bij de organisatie.

Zaterdag een gezellig samen zijn met s’avonds een diner op verplaatsing.

Zondag rijden we een rit van ongeveer 150 km door de ardennen langs schitterende wegen en de rivier de Sûre.
    Werkelijk de moeite waard !

Weerom hopen we op veel volk, dus laat allen maar weten wat jullie er van denken.

Funny en Jollie

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
  • PB

[quote=”jol178″ post=115002]bedoeling is om democratisch te houden en zeker niet elitair en duur.
      Gewoon een leuk weekend met gelijk gestemde zielen :first:

Dus prijs zal zeker meevallen, we werken er aan ! :sleep: op jullie beide oren :P[/quote]

Kan ik alleen maar toejuichen! zeker nu ik net een nieuw salon moet aankopen.
      °hint°

PB

[quote=”Mushroom” post=115003][quote=”PatrickB” post=115001]En gelijk heb je!
        Bij 500€ en meer/dag/man zoals de meeste dingen die jullie hier doen, haak ik af. :happy:[/quote]
        Is dat met naft inbegrepen?! 😉
        [/quote]

Zonder drank voor zowel de P. als de B. :mrgreen: :happy: :relaxman:

hey met harry
          als de datum uitkomt doe ik mee
          ik doe mee op 5 mei met kastelen rit
          maar wie weet gaat het lukken
          gr :driver: :drink:

[quote=”PatrickB” post=115001]En gelijk heb je!
            Bij 500€ en meer/dag/man zoals de meeste dingen die jullie hier doen, haak ik af. :happy:[/quote]
            Is dat met naft inbegrepen?! 😉

Jorgen ook hier interesse om mee te gaan. Dardennen hebben idd prachtige baantjes :driver:

bedoeling is om democratisch te houden en zeker niet elitair en duur.
              Gewoon een leuk weekend met gelijk gestemde zielen :first:

Dus prijs zal zeker meevallen, we werken er aan ! :sleep: op jullie beide oren 😛

PB

En gelijk heb je!
                Bij 500€ en meer/dag/man zoals de meeste dingen die jullie hier doen, haak ik af. :happy:

Heb ik ook wel zin in,als de preis meevalt want het is crisis he!!!

Als dat in de agenda past is de inschrijving zo gebeurd 😉

Alvast een zeer mooi initiatief!
                      Als het weer dan ook nog naar behoren is kan het alleen maar slagen.
                      Ik volg dit op de voet, heren 🙂

PB

°Interesse°

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.