Tweede bezoekje aan de Nordschleife dit jaar

Home Forum Porsche Uitstappen Tweede bezoekje aan de Nordschleife dit jaar

• Maker
    Discussie
  • Afgelopen zondag nog eens langs (en op) de Nordschleife geweest .
    Op terugtocht van de vakantie met het volle gezin en even volle wagen deze “kleine” 😉 omweg gemaakt (papa mag ook wat hé)
    Vanwege het toch wel slechte weer deze namiddag (waren er pas vanaf 15u) was het er erg rustig en er reden vrij weinig privaat auto’s op het circuit .
    Door de regen waren er vele stukken erg glad .
    Tijdens onze (eerste en ook laatste) ronde werden er twee stukken geel afgevlagd vanwege een ongeval . Op een ander stuk was er pas één gebeurd en lag het vol met olie (gelukkig deze keer wel aangeduid)

Mijn fotootjes vinden jullie HIER

Enkele teasers

De Toyota tweelingsbroer van de BRZ gespot onderweg

En ikzelf gespot op de Schleife :ipi:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • [quote=”Rocco” post=103430]ook de nummerplaat gezien ? :mrgreen:[/quote]
      Bangelijke nummerplaat, dat is zoals deze hieronder die ik ook al eens gezien heb.
      Het zijn natuurlijk Porsche killers (530 pk in standaard versie) en kosten minder 😕
      Prestaties voor de prijs van 5 cijfers ipv 6 cijfers.

Ik vind het ook wel grappig !
        Blijkbaar is de 911 een vergelijkingspunt .
        Het feit alleen al dat er een verwijzing is naar de 911 is een teken dat hij ,zij of ze er mee bezig zijn .

Och , voor de eigenaar van de Artega niet .
          En voor ons als Porscheliefhebber is het maar weer een teken dat Porsche gewoon een benchmark is waar ze zich mee willen vergelijken .

Daarbij kost het daar maar 15€ voor zo’n gepersonaliseerde plaat .
          Ik ben zeker als ze daar ook +1000€ moesten betalen ze dit niet zouden doen .
          Ik kan er wel om lachen (of is het omdat ik geen 911 , maar een 968CS rijdt) 😈

Mush +1

Ja, de nummerplaat gezien en ik vind zo’n dingen altijd een beetje zielig 😳

knap Koen, ook de nummerplaat gezien ? :mrgreen:

De Artega is een vrij recente wagen van Duitse makelijk en een ontwerp uit de hand van de heer Henrik Fisker die jullie waarschijnlijk wel kennen .
                  Deze wagen is het enigste model momenteel van Artega .

Ik gokte op een Ascari 😳 .

Oke thanks, nog nooit van gehoord :wtf: :wtf: :wtf:

Eerlijk ik kende die Artega GT ook niet hoor…
                        wel inderdaad mooie foto

Dat is een Artega GT

mss stomme vraag hé, maar wat voor een auto is die eerste 🙁 🙁 🙁

OK , het past wel niet op dit Forum , maar de compositie van deze foto is zo geweldig dat ik die hier toch neerzet

:applaus: :applaus: :applaus:

Jawel hoor , maar toch weer blij thuis te zijn :driver:

Mooie foto’s Koen en hopelijk genoten van je verlof .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.