Twin-Cam uit Nederland

Home Forum Stel jezelf even voor ! Twin-Cam uit Nederland

• Maker
    Discussie
  • ]Vandaag me aangemeld op uw forum.
    Ben een Nederlander ,woonachtig in Eindhoven die al ruim 25 jaar in het bezit is een Porsche
    en hier veel plezier aan beleef.
    Van een 924 , 911, Boxster en nu een Cayman zijn ze allemaal de revue gepasseerd.
    Ben wel actief op het Nederlandse Forum maar Belgie is voor mij op korte afstand, vandaar mijn aanmelding om ook hier deel te nemen aan leuke Porsche uitjes!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • Welkom!

[video]http://https://www.youtube.com/watch?v=Mrl6r0fsT1U[/video]

Welkom op het forum en op de Cars & Coffee aanstaande zondag te Paal-Beringen!
          Mooie Cayman! Heb er in Best foto’s van genomen omdat ik de bestickering leuk vond!

Leuk te horen dat er toch nog wel meer Nederlanders hun draai in Belgie hebben gevonden!
            Wij hebben in het verleden ook altijd goede ervaringen gehad met Belgie ( we zijn een tijd lang lid geweest
            met ons bootje bij waterskiclub Mol-Ski) dus we zien er naar uit om eens deel te nemen aan een uitje of meeting.

Attachments:
            • ClassicPark.jpg
            XXX

Welkom noorderbuur, veel plezier op ‘t forum hier 🙂

Van harte welkom Noorderbuur! 😉
                Finaal weten jullie toch waar het altijd goed is hé :-))

welkom noorderbuur !
                  ons huis woont slechts 20 km van de NL grens 😉 en het stikt hier van de Nederbelgen die zijn blijven plakken uit de tijd dat het fiscaal interessant was om de grens over te steken ivm vermogensbelasting in NL.

Van harte welkom.

Moet zeggen dat ik mij als Nederlander (Limburger – dus in de ogen van sommige Nederlanders al een “reserve Belg”) meer dan welkom voel.
                      Heb met veel plezier enkele Belgische Porsche evenementen mogen meemaken.
                      De sfeer is prima en ik kijk al uit naar a.s zondag, als het weer goed is ben ik present in Paal – Beringen.
                      Als volgende staat dan de LTP in Luik op mijn agenda.

[quote=”targa 84″ post=207631]wlkom op het forum
                        ik kom uit veldhoven en doe ook best veel met de belgen
                        ritjes en uitstapjes zondag is cars & coffee paal beringen !!!![/quote]

Ja wilde er graag bij zijn.
                        Zit momenteel in het buitenland dus lukt niet.
                        Veel plezier!!!

[quote=”Harley G” post=207626]Welkom noordebuur!

@Harley49
                          , hoe kom je er in godsnaam bij om terug naar Nederland te keren!? 🙂 :)[/quote]

We hadden geen specifieke voorkeur.
                          Toevallig een appartement gevonden in Nederland.
                          Toen knoop doorgehakt.

wlkom op het forum
                            ik kom uit veldhoven en doe ook best veel met de belgen
                            ritjes en uitstapjes zondag is cars & coffee paal beringen !!!!

Welkom noordebuur!

@Harley49
                              , hoe kom je er in godsnaam bij om terug naar Nederland te keren!? 🙂 🙂

Welkom op het Porsche forum

Welkom op het forum.
                                  Geniet van de vele aktiviteiten rondom het PFB

Ben 25 jaar woonachtig geweest in Belgie (Lommel)
                                  Heb het Belgische verlaten en weer Nederland opgezocht. ( Valkenswaard)
                                  Heb even gekeken op het Nederlandse Porsche forum.
                                  Maar de Belgische is veel aktiever, gezelliger en eenvoudiger.
                                  Vooral de laatste nieuwe uitvoering van het PFB is geweldig overzichtelijk en duidelijk.
                                  Complimenten voor de mensen die hiervoor verantwoordelijk zijn. Super!!!
                                  Ben even uit beeld geweest ivm verkoop huis, aankoop appartement, verbouwing en migratie terug naar NL.
                                  Porsche is inmiddels ingevoerd en voorzien van NL plaat. Beetje vreemd in t begin.
                                  Maar ik ben weer aktief op het PFB.

Dus beste Twin Cam goede keuze om je ook hier aan te melden.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.