Twin Supercharged Chevy V8 powered Porsche 914

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 914 Twin Supercharged Chevy V8 powered Porsche 914

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • ook gezien!

Hij vroeg iets van rond de 15.000 😯 euro dacht ik. (veel als je weet dat je voor die prijs een 911 kan vinden.)

groeten

Ik zou het niet willen betalen hoor die ombouw Pfff

Ik vind zo’n super originele strakke 914 prachtig.
            Daar droom ik al even van.

[quote=”jack-in-the-box”:bbar04bt]Ik weet zoiets te koop staan in Ichtegem (Telefoon: 059/298060)
              😉 , heeft wel nieuwe lak nodig 🙁 (rood). Beschikt nog over originele motor (1.7 uit 1973 denk ik).
              Ik vond het wel mooi gedaan, maar toch een beetje teveel blufcar 😈 (niets voor mij dus). Het porsche-logo was op alle mogelijke plaatsen geplakt (te overdadig).
              Het mag dus ook in België, mits originele motor 😈 ❗ [/quote]

Is de vraagprijs gekend van de 914 die je weet staan ❓

Ik weet zoiets te koop staan in Ichtegem (Telefoon: 059/298060)
                😉 , heeft wel nieuwe lak nodig 🙁 (rood). Beschikt nog over originele motor (1.7 uit 1973 denk ik).
                Ik vond het wel mooi gedaan, maar toch een beetje teveel blufcar 😈 (niets voor mij dus). Het porsche-logo was op alle mogelijke plaatsen geplakt (te overdadig).
                Het mag dus ook in België, mits originele motor 😈 ❗

Anoniem

is wel netjes. Mss een andere mogelijkheid voor die “dampkap” ergens anders te plaatsen maar och…. als je die gaspedaal aanraakt zal ie wel aut. ne smile op uw gezicht brengen denk ik….:-) )

Dat is zo iedereen zijn stijl natuurlijk en het is dan misschien ook wel een uniek stuk.

Maar ik denk net aan iets leuks: zou dit niet handig zijn om kingsize bedlakens mee te strijken? 😀

ik vind em waaaw , mocht dit maar eens in belgie…

maar ja ik heb altijd al een zwak gehad voor eigen bouwsels en kitcars , en uiteraard originele porsches …

ik denk niet handig als daily driver 🙄

Anoniem

Precies een dampkap achteraan.

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.