- Dit onderwerp bevat 42 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 3 maanden geleden door .
-
Discussie
-
7 juli 2014 om 10:40
Hello Allen,
Dankzij leden op dit forum heb ik al veel info kunnen verzamelen over hoe ik aan een nieuw typestickertje aan de passagierskant in de deur kan geraken. Het mijn is onleesbaar geraakt (door te reinigen van verfresten met tinner…) en de heren van de keuring vonden dit reden genoeg om de wagen geen volledig groene keuringkaart te geven.
Nu wil ik de graag zoveel als mogelijk de nodige info verzamelen om mijn aanvraag te kunnen gaan doen( in mijn beste Duits bij een Duitse Porsche garage maar zijn er hier leden die eventueel een afbeelding kunnen bezorgen van hoe het er exact uitziet en wat erop staat?
Het gaat hier wel niet over een stickertje afgeleverd door d’Ieteren want daar is de wagen destijds nooit geweest, dus vermoedelijk nog het orginele exemplaar vanuit de Duitse garage (Mijn boxster is dus een Duits geïmporteerd exemplaar, bwj 1997, met een Duits EGW) Bij mij is enkel nog herkenbaar dat het een klein zilver stickertje is/was van pakweg 4 op 3….
Iemand van jullie hiervan een foto/meer info? Thanks
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.