U.S. to E.U. bumper upgrade

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Conversion Foto’s U.S. to E.U. bumper upgrade

• Maker
    Discussie

• Bart Ooms
    Deelnemer

Voor en na

(excuses voor de “goeie” blackberry foto’s 😕 )

Attachments:
      • 150183_10151269877216468_403174200_n15.40.54.jpg
      • Lint-20130104-00144.jpg
      • Lint-20130104-00143.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
      • Inschrijven als oldtimer en de uitlaat en cat er onderuit halen is mss een beter optie, samen met sportluchtfilter

Wim

[quote=”Black_Pearl” post=144551]het is mss een domme vraag, maar waar ligt het verschil juist aan de motor? Maw, waarom zijn de Amerikaantjes minder krachtig? [/quote]

Het grootste verschil zijn de LC cilinders en de anders geprogrammeerde computer voor het injectiesysteem dacht ik.

Maar voor de juiste info zou ik eens in de boeken moeten kijken. 😳

hey
            nieuwe europese bumper blokken zijn weer te bestellen bij stuttgart parts.nl
            :drink:

het is mss een domme vraag, maar waar ligt het verschil juist aan de motor? Maw, waarom zijn de Amerikaantjes minder krachtig? Ik neem aan dat het om meer gaat dan een andere chip?

En als we het dan toch over de chip hebben, kan die tegenwoordig ook een remap krijgen? (er van uit gaande dat de oude Porsche ook een MAF-systeem hebben)

Wim

Is geen enkel probleem om een Amerikaan tot Europees model om te bouwen, en ook de PK’s is geen probleem.

Het enige probleem is het chassisnummer, dat blijft Amerikaans. 😉

hey
                  aan mijn blok zijn de pk tjes ook weer terug
                  Porsche paul geeris heeze
                  en alles is nu europees gemaakt
                  is makkelijk te doen .
                  zijn super auto’s die oude carrera’s
                  :drink:

Ik had er geen idee van dat het zo “eenvoudig” was om die blokken te veranderen. Da’s best goed nieuws want Amerikaantjes zijn voorlopig toch nog altijd een stuk betaalbaarder… Met wat geduld kan je een Amerikaan dan helemaal ombouwen tot een Europeaan, behalve de PK-tjes dan. Of heb ik het verkeerd?

Veel mooier zo . :applaus:

Veel Beter man !

Gedaan met de botsauto bumpers 😀

Mooie wagen. Top :first:

Het is gelukt met de bumper 8) .

[IMG]http://i50.tinypic.com/2e6a4oi.jpg[/IMG]

[IMG]http://i48.tinypic.com/11bmb5w.jpg[/IMG]

[IMG]http://i45.tinypic.com/2h6hv0y.jpg[/IMG]

[quote=”Ohmzz” post=116382]het lukt allemaal wel zenne, iets trager, maar wel goed :D[/quote]

Vooral dat “wel goed” gedeelte. :respekt:

Veel mensen werken zelf aan hun wagens maar het resultaat is veel te veel om van te huilen. 😥 En zeker als het om een wagenmerk als Porsche gaat dan moet het gewoon perfect zijn! Respect voor de mannen met de gouden handjes! :respect2:

Als hem kapot is hedde wel nen traga natuurlijk 😀

Als hobby vijzendraaier is den eerste keer altijd een beetje zoeken he wim, zelfs met een rateltje van 10cm.
                                  Het zal de volgende keer ook wel den helft sneller gaan.

Ben dan ook gene “professionele” mechanieker he maar het lukt allemaal wel zenne, iets trager, maar wel goed 😀

PB

Porsche Traga, klinkt niet slecht anders. :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.