- Dit onderwerp bevat 15 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 6 maanden geleden door .
-
Discussie
-
20 augustus 2013 om 01:50
Groet aan allen,
Newbee hier. Uit de modder de cabrio in. Tja, ongeveer 20 jaar rijd ik Land-rover, modderbeest en de beslissing is gevallen, er komt een cabrio in huis binnen dit en enkele maanden. Een tweedehandse, maar i don’t care. Komende tijd zal ik hier toch wel één en ander vraagje stellen en hulp zoeken.
nu al vraagje 1 = als land-rover rijder (ouder model range rover, dan 2 x discovery) ken ik maar al te goed de weg naar de garagist met mega onkosten en herstellingen, ik ken mn garagist beter dan zn eigen vrouw. Vele LR rijders zullen niet toegeven uit fierheid dat ook zij ontzettend veel onkosten hebben per jaar maar als ze opsommen wat allemaal al eens stuk gaat, daar kan je die auto’ s mee bouwen. Nu de vraag = hoe betrouwbaar is de boxster naar herstellingen toe. Uiteraard kan daar geen wiskundig antwoord op gegeven worden maar in het algemeen ? vroeger werd al eens gezegd franse auto’ s roesten, volvo is veilig… Hoe is de algemene indruk over boxster ?
in de komende maanden zal ik wat speurwerk doen naar een mooi exemplaar, alle hulp welkom
ik heb mn oog laten vallen op een zeintop, puristen gruwen misschien van dat idee, no worries, live and let live. als er iemand een zeintop (al dan niet met of zonder auto eronder) weet staan, laat maar weten.
midlife-crisis, tell me about it
koen
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.