Uiterst zeldzame breedset Veloce GT1 te koop – super licht gewicht 18 velgen – zeer goede staat

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Uiterst zeldzame breedset Veloce GT1 te koop – super licht gewicht 18 velgen – zeer goede staat

• Maker
    Discussie
  • [hide]
    $_57.jpg

$_572.jpg

IMG_1884.JPG

Ze zijn super goed ingepakt, vandaar de weinige foto’s, maar kom gerust eens zien
    Meer info zie http://www.944racing.de/felgengewichte.php

PS:
    Ik verhuis binnenkort naar mijn eigen loods, elke set welke ik niet mee hoe te verhuizen is een plus.
    Dus ook nog te verkrijgen: Speedline 18″ (echte) / Fuchs gullideckel voor een 944 / OEM CUP 2 / OEM CUP 1 / OEM D90 met winterbanden / OEM D90 met zomerbanden / Fuchs 17 (nieuw type) / Fuchs 18 (nieuw type) / Keskin 18 / OEM 993 Turbo Hollowspokes 18 (voor smallbody) / OEM CS velgen voor 928
    [/hide]

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Ganz geil!

0

Strosekskes ff niet meer te koop

IMG_1118.JPG

0

[hide]Nog vergeten

Heb ook nog een set OEM Teledials in 16″ 7&8J ET 52, ook zeldzaam
          Altijd mooi onder een 944, perfect om uw Turbo terug origineel te zetten[/hide]

0

Oeps

Ik dacht dat de meeste Porsche rijders wel wisten hoe ze een link moesten aanklikken :popcorn:

Maar voila

veloce.PNG

Wegen dus echt niks :up:

PS: de Veloce staan 2de bovenaan :mrgreen:

0

velgbreedte en ET is als (potentiele) koper altijd interessant om weten …

0
            5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.