uitlaat

• Maker
    Discussie
  • De achterste uitlaatpot is vrij duur. Daar ie aan vervanging toe is wou ik weten of er een alternatief is? Een universele of een sportuitlaat?
    Iemand ervaring? De uitlaat mag een iets sportiever geluid hebben
    Willie

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Waarom sorry 🙄 😕
      Ik raad ook liever Supersprint aan (als ze passende willen) dan Remus of Sebring. Net vanwege de kwaliteit en de prijs.
      Voor universele raad ik echter andere aan daar die prijsinteressanter zijn dan Supersprint en kwalitatief identiek . 😉

Supersprint in goedkoper en beter ( Sorry Koen )

Er zijn ook andere merken die mooie universele uitlaten kopen voor veel minder geld dan een Sebring en kwalitatief minstens zo goed zijn. Daarnaast is hun klank iets doffer/zwaarder dan die van Sebring of Remus

Wat een goeie ideen heeft die jongen toch altijd he 😆 8)

Je kan bij Sebring een universele uitlaat kopen voor de 924. Maar wat nog aan te raden is ivm een mooier geluid, de eerst, lange demper er tussenuit halen, en deze vervangen door een RVS buis met daaraan flenzen gebakken, die je er gewoon tussen schroeft.
              Dit resulteert in een wat diepere, hollere klank.(vooral bij volgas, dus wanneer de 2e gasklep ook geopend is)

Hallo, ik had vroeger ook een 924 en door de korte ritten die ik ermee reed ( condenswater ) moest ik regelmatig die achterste pot vervangen , tot ik het beu werd, wat heb ik dan gedaan , ik nam de pot eraf slijpte die over de lengte open , deed er alle geluidwerende stoffen eruit , boorde gaten in de tussenschotten , en plooide ( warmde ) dan een plaat van 2 mm errond en laste alles mooi dicht met de lasnaad aan de bovenkant , mooi geluid en kon jaren voort zonder mij zorgen te maken over die pot . mvg Dany

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.