Uitlaat 968

• Maker
    Discussie

• Akai
    Deelnemer

Deze morgen vernomen van de garagist dat de uitlaat van mijn 968 in de toekomst zal moeten vervangen worden 😕
      Prijs van de uitlaat bij Porsche zou iets van een 1800€ zijn :wtf: .
      Dan zou ik liever opteren voor een niet originele sport uitlaat met een wat dieper geluid en hopelijk voor een mindere prijs.
      Deze moet natuurlijk wel nog door de keuring raken.

Kan er mij iemand een bepaald merk of adres aanraden?

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • Ik doe zondag ook mee aan een rondrit, maar jammer genoeg niet dezelfde.
        Ik ben van de streek van Kortrijk, dus niet onmiddellijk in de omgeving. Maar toch bedankt voor het aanbod.
        Ik ben eens aan het rond zoeken geweest op ” ‘t internet” naar een uitlaat van Dansk voor de 968, maar heb deze tot nu toch nog nergens gevonden :what:
        Hopelijk maken ze deze nog.

Onder de mijne zou een Dansk uitlaat zitten. Moest je toevallig deze zondag de rondrit meedoen, dan kan je hem horen. :driver:

Hey, heb onder de 944S2 ook een Dansk steken.
            Heel tevreden van.
            Floere.

Heb zelf een Cargraphic NGT uitlaat onder de 968 CS steken. Geeft wel een wat dieper geluid.

neen niet direct, maar ben uit de limburg, we kunnen misschien eens ergens afspreken als je van uit de buurt bent… :popcorn:

Bedankt voor de info :respect2:
                  Ik zal eerst eens informeren naar een Dansk.
                  @wing67: je hebt toevallig geen geluidsfragmentje van de 968 met Dansk uitaat?

de mijne zou volgens bernard Dossogne voorzien zijn van een Dansk, en is pas gekeurd dus geen probleem hier… :driver: :driver:

Dansk zou goed klinken, maar geen idee of je hiermee door de keuring raakt

Tweedehands originele uitlaat, best ff emailtje sturen aan Patrick: dapatch@xs4all.nl
                      Hij heeft een massa aan 968 stukken, normaal aan goede prijs (zit wel boven Amsterdam)

En hier eentje in België
                      http://www.2dehands.be/autos/porsche/968/ligne-compl%C3%A8e-d-%C3%A9chappement-orignale-porsche-256893390.html
                      Koopje volgens mij

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.