uitlaat geluid

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 uitlaat geluid

• Maker
    Discussie

• patrick
    Deelnemer

Hey, sinds een paar weken ben ik overgestapt van een 996 naar een 964.
      De uitlaat van de 964 geeft een mooiere grom dan de 996! Ik zou nog iets meer geluid willen, maar niet overdreven!
      Heb al gehoord over cup rohr, g-pipe en scart bocht. Combinatie? of enkel 1 item?
      Liefhebbers die mij voorgegaan zijn? Shoot!!!!
      Grtz Floere.

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
      • Oke, zal ik eens doen :salut: :salut: :salut:

Hey luc993, kan je es informeren bij je maat?
          Grtz Floere.

Nog vergeten de beide 964 hebben ook een rs speed chip ook geen probleem op de keuring .

@floere
              Ben pas naar de keuring geweest na zijn winterslaap .
              En dit geeft geen probleem ,ik weet welke draadjes je moet overbruggen voor de lambdasonde is niet moeilijk. Als je wil help ik wel even.
              We rijden met de 2 964 zonder kat en geeft geen probleem.

[quote=”floere” post=170705]

Hey, en met de G-pipe alleen? G-pipe nog steeds in uw bezit?
                Grtz Floere.[/quote]

Nee sorry, is van ne maat en heb die eens mogen proberen, is wss nog te koop denk ik :salut: :salut: :salut:

[quote=”de_koen” post=170677]en voor een 964 met enkel cup rhor ( dus middelste pot achter bumper weg) kom je maar is tot in Mechelen…
                  Maat heeft net ene gekocht en nog wachten tot februari om in te schrijven…[/quote]

Dat zou dan hetzelfde zijn als bij de mijne. de demper achter de bumper is vervangen door een recht stuk. In Lochristi kan je ook altijd eens komen luisteren… :relaxman:

ken

Onze 964 heeft een andere luchtfilter opstaan. Dat geeft al niet slecht
                    Ik kan ook eens langskomen dan kan je dat eens horen in real life 😀

[quote=”luc993cabrio” post=170680]Heb combi geprobeerd met Cup-Rohr en G-Pipe en was er ferm over, nu enkel nog de Cup-Rohr :music: :music: :music:[/quote]

Hey, en met de G-pipe alleen? G-pipe nog steeds in uw bezit?
                      Grtz Floere.

Hey Peter,geeft de lege kat geen problemen voor CT? uitlaat gassen worden toch nagezien?
                        Is er op de kat geen sonde? Ik weet dat het misschien gekke vragen zijn, maar ben zo geen techneut.
                        Wil wel eens naar Heist komen, is tenslotte niet zo ver.
                        Misschien pm.Grtz floere.

Heb combi geprobeerd met Cup-Rohr en G-Pipe en was er ferm over, nu enkel nog de Cup-Rohr :music: :music: :music:

en voor een 964 met enkel cup rhor ( dus middelste pot achter bumper weg) kom je maar is tot in Mechelen…
                            Maat heeft net ene gekocht en nog wachten tot februari om in te schrijven…

@floere

Ik ben van Heist op den berg als je 964 met een g pipe is wil horen of een 964 met lege kat en cup rhor laat je maar iets weten dan spreken we wel is af.

Ik heb op de 964 een lege kat en een g pipe geeft een super sound.

Ga ns te rade bij Carnewal 🙂 !

BTW : k moet u nog ns bellen 😉

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.