uitlaat + warmtewisselaars 3.2 ’87,

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht uitlaat + warmtewisselaars 3.2 ’87,

• Maker
    Discussie
  • Ben op zoek naar een onderdelen van uitlaatsysteem voor een 3.2 van 87:

– warmtewisselaar
    – verbindingsbuis van rechtse naar linker pot
    – vlammendamper linkse kant
    – uitlaat (banaan) met 1 ingang en 1 uitgang.

Wie kan me helpen?

Alvast bedankt!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • Bedankt G-man, om mee te zoeken,

Ik denk intussen het nodige gevonden te hebben… ( en in betere staat dan deze ‘warmtewisselaars is perfecte staat’ ????)

Groetjes,

J

Van welk stuk komt die metaal klank? Ben eerder op zoek naar de heerlijke doffe, luchtontploffing,… :driver:
          Mijn uitlaat is bijna doorgeroest…ook toch geluid 🙂

XXX

Van Kessel (Deurne bij Eindhoven) die heeft bijna alles liggen en anders bestellen ze het wel even. Mijne komen van daar en was toen de goedkoopste voor de SSI/Dansk onderdelen en met goed advise en prima service :up:
            Misschien hebben ze wel 2de hands stukken want hij heft wel wat.
            Succes met de zoektocht.

http://www.vankesselsportscars.com/

is ook duidelijk te zien aan hun afbraakauto’s die op hun site staan,
              ik dacht 1 luftie gezien te hebben.

en ondertussen is mijn topic dus gekaapt….. 😥

Vandaag bij FG langs geweest… jammer genoeg geen stukken voor de mijne op stock… zijn nog heel moeilijk te vinden voor afbraak (prijzen voor wrakken zijn ook voor hen duur aan het worden) denken er zelfs aan volledig te stoppen met verkoop van onderdelen voor lufties….
                Gelukkig via een aantal leden hier toch al een aantal mogelijke oplossingen. Bedankt!

IMG_0600.JPG

Anders zoiets; steekt er bij mijn 3.2 onder en klinkt niet onaardig volgens de meeste omstaanders. Zelf hoor ik het nauwelijks vanuit de auto :engeltje:

XXX

Bij mij zitten er SSI verwarmers en een sportdemper van Dansk onder, alles RVS.
                    Vrij luid beestje denk ik (sommigen hier hebben dat al gehoord), maar als je in de wagen zit stoort het niet zo.
                    Enige minpuntje is volgens mij de metallische klank die je van de uitlaat binnenin wat hoort.

Raden jullie origineel aan of Dansk? Zo ja welk type dansk?

Ik heb iets liggen dat wellicht kan dienen.

Doe maar een pb indien interesse.

IMG_5980.JPG

Geen idee waarom de afbeelding ondersteboven staat. 😕

[quote=”bollocks” post=244645]Ben op zoek naar een onderdelen van uitlaatsysteem voor een 3.2 van 87:

– warmtewisselaar
                          – verbindingsbuis van rechtse naar linker pot
                          – vlammendamper linkse kant
                          – uitlaat (banaan) met 1 ingang en 1 uitgang.

[/quote]

Ik zou een SSI systeem overwegen 💡 :coolness:

[quote=”peter993″ post=244662]Ben er ook al occasiestukken gaan halen en ze hebben nog nooit gezegd dat ze ze zelf gingen plaatsen.[/quote]
                            Trouwens, zij weten volgens mij ook dat dat bij een project zoals het uwe, en zoals er nog zijn, het voor jou niet mogelijk is om eventjes over en tweer te rijden om een stuk te plaatsen.

Ben er ook al occasiestukken gaan halen en ze hebben nog nooit gezegd dat ze ze zelf gingen plaatsen. Trouwens, zij weten volgens mij ook dat dat bij een project zoals het uwe, en zoals er nog zijn, het voor jou niet mogelijk is om eventjes over en tweer te rijden om een stuk te plaatsen.

Thanks, zal er eens geen kijken… vragen staat vrij…. :up:

Natuurlijk wel ben er al stukken gaan halen.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.