Uitlaat, wil mooiere sound

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Uitlaat, wil mooiere sound

• Maker
    Discussie
  • Beste P vrienden,

Ben voor men 911SC uit 1983 opzoek naar een uitlaat met mooie sound. Origineel is het wat plattekes.
    Ik zou tijdens het rijden wat meer willen genieten van het mooie geluid. Mag beetje fel zijn. Auto is reeds gekeurd 😀 , dus hoef daar al geen rekening mee te houden 😉 :ass:
    Suggesties?

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Ik ben hier heel tevreden van, geeft een mooie diepe sound, in het interieur wel nauwelijks verschil hoorbaar: buiten echter :up:

DESIGTEC.jpg

Exhaust Muffler / Silencer Rear box Sports DesignTek. Porsche 911 1974-89
      Zoom In (4)
      EXHAUST MUFFLER / SILENCER REAR BOX SPORTS DESIGNTEK. PORSCHE 911 1974-89
      Code: 3606009115
      DesignTek Exhaust Muffler / Silencer Rear box Sports.

Outlet size big bore 75mm

Fits:
      Porsche 911 3.2L Carrera 1984-89

Single Outlet Sport Exhaust is manufactured from 100% T304 extra heavy duty 16 gauge stainless steel. The outlets has a rolled edge and mirror polished. Ajustable flange fitting designed for easy mounting. This system works well with all future performance improvements and has greatly improved throttle response with lower engine temperature. Single box version sounds slighty deep but high roar sound.

Price: £299.00

Ive

Ik ben ook klant geweest bij Carnewell met de boxster S.
        Ben zéér tevreden. Zowel service als kwaliteit van de uitlaat.
        Lekkere porsche sound nu met in teruggaan de gekende reutel. Voorheen leek het wel een stofzuigen bij het teruggeaan.

Wat de mogelijkheden zijn met een oudere Porsche weet ik zelf niet, maar zou hen zeker aanraden om eens te contacteren.

Greetz en succes

Volledige ssi uitlaat! Eentje op m’n sc laten monteren – schitterend, …en buren nog niet komen reclameren :sleep: – kom gerust ns langs als j m ns wil horen effe pm sture en komt i orde

@python klinkt anders wel voor die prijs :happydance:
            @No Substitute with a little help from my friend en gewoon aankoop daar lijkt me dat ook een fijn prijskaartje :up:

Ik had zelfde gevoel… Ben bij carnewal.com terechtgekomen, en heb GT exhaust laten plaatsen voor 495 euro ! Ben super tevreden, heel diepe rauwe sound, niet overdreven, geen resonantie en geen probleem bij keuring !! Voor mij beste oplossing prijs/kwaliteit verhouding… Hij heeft er reeds meer dan 800 geplaatst, dus aan ervaring geen gebrek. Succes !

Keuze van 200€ tot 2000€ en nog , wat voor de een te luid is voor de ander te plat , ieder heeft een eigen mening over hoe sound ,looks en kostprijs er moet uitzien .
                Als je zelf aan de bak zou willen hier een Low cost uitlaat die vind ik zelf aardig geslaagd is .

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.