uitlaat

• Maker
    Discussie
  • weet er soms iemand of de einddemper van een 3.2 op een 2.7 carrera meer vermogen zou teweeg brengen? 🙂

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
    • Inderdaad jah ❗

Of waarom denk je dat zo’n volledig uitlaatsysteem, die dan zorgvuldig zijn getest op de vermogensbank zo veel poen kosten …

HEt is helaas niet ff wat groter buizen en lege potten erop knalle en “klaar is kees” …

😉

[quote=”porschke”:397of2g8]das waar, maar de voordemper is al weg, en nu nog een einddemper die wat sneller de gassen doorlaat 😀 zal toch weer een aantal pk’s schelen[/quote]

Zorg maar dat je nog genoeg tegendruk hebt want anders zou het je inderdaad wat PK’s kunnen schelen , maar dan in de omgekeerde zin 😕

das waar, maar de voordemper is al weg, en nu nog een einddemper die wat sneller de gassen doorlaat 😀 roll: , maar heb t eens bekeken en 2*100mm is wel teveel johny 😕

Moet een geweldig gevoel zijn zo’n 3pk extra … :mrgreen: zeker als je er al wat … stuk of 200 hebt … zou nu zeker een cronometer gaan kopen om de verschillen goed uit te meten … 🙄

Sportuitlaten plaats je nie voor t vermogen … sound en looks … nie meer nie minder … tenzij je er een paar 1000’jes tegen gaat smijten een heel de nest gaat vervangen … 💡

Dirk
            😉

heb je een foto of iets dat er op lijkt van die inox met dubbele pijp en wat zou die moeten kosten, lijkt me wel eens iets anders 8)

[quote=”porschke”:352vmznu]lijkt hij op de originele en wat kost het?

ik had ene op het oog voor 275 euro 70 mm

weet ene in rvs 85 mm voor 479 euro

in ieder geval al bedankt voor de hint 😉 [/quote]

Deze die hier op stok is heeft 2 buizen van 100mm en hij is niet nieuw zo te zien, maar hij is wel uit inox. En ik kan u ook een race uitlaat leveren (nieuw) met 1 buis van 70mm voor de prijs van 302.5 euro, en deze lijkt op de originele ( zwarte pot met inox buisje )

lijkt hij op de originele en wat kost het?

ik had ene op het oog voor 275 euro 70 mm

weet ene in rvs 85 mm voor 479 euro

in ieder geval al bedankt voor de hint 😉

[quote=”porschke”:81hsdvyt]joepie 😀

volgende week dus een sportdemper bestellen 😈

merci[/quote]

Ik kan die leveren, ik heb er zelf nog 1 in stok dacht ik.

Luc

http://www.lecars.be

joepie 😀

volgende week dus een sportdemper bestellen 😈

merci

[quote=”porschke”:2v97h97g]weet er soms iemand of de einddemper van een 3.2 op een 2.7 carrera meer vermogen zou teweeg brengen? 🙂 [/quote]

Ja zo een 3 pk

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.