Uitlijnen 993

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Uitlijnen 993

• Maker
    Discussie

• Cab2S
    Deelnemer

Ik denk dat mijn P-ke wel eens een professionele uitlijning kan gebruiken. Heeft iemand enig idee of ze bij Carreramotors in Gent een 993 (nog) deskundig kunnen uitlijnen? Bij grote bandencentrales zou dat niet het geval zijn (of toch niet overal…).
      Bij RS motors in Ingelmunster kunnen ze het in ieder geval wél maar dat is wat ver uit de buurt.
      Tips zijn welkom.
      Thanks
      P.

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
      • Bij bandencentrale PUYPE in BRUGGE werken 2 luchtgekoelde Porsche fanaten die uw P-tje perfect zullen uitlijnen met nabeurt.

Wielen balanceren, uitlijnen, camber/caster enz…

Betaald 136.63 € incl. B.T.W. voor 3.2 targa 1989.

😈 😈 😈

Wim

De kennis van de bandenboeren, weten echt niet waar ze aan moeten draaien, gokken maar een beetje.
          Hoeveel Porsches zouden die per jaar krijgen om uit te lijnen of te wegen. 😉

wat is er zo verschillend met de uitlijning bij porsche en deze bvb bij een bandencenter (waar sommigen ook al een 3D uitlijner hebben)?
            of doen ze bij porsche iets extra? 😕

[quote=”reys”:2seea6hb]Dag Pascal,

.
              Ok bij CR Motors, wel vragen naar Bernard lijnt mijn 4S ook telkens uit bij een groot onderhoud.
              Doe Bernie de groeten van mij( pers. vriend)[/quote]

Waar is da CR motors, zegt me nieks ❓
              Zeg pascal, ik denk dat iedere officiële porsche garage de nodige apperatuur heeft 😉

Wim

Heb een kennis uit België die daar geweest is voor een 964 uit te lijnen en wegen en was daarna zeer tevreden over de rijeigenschappen nadien, dus denk dat carrera motors hier wel de capaciteit voor heeft.

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.