Uitlijnen Porsche 993

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Uitlijnen Porsche 993

• Maker
    Discussie

• rsporsche
    Deelnemer

Iemand ervaring met uitlijnen Porsche 993, om te laten doen,
      in de omgeving van Heist-op-den-Berg.

Dacht aan Chris Van Woensel?

993 zou iets moeilijker zijn om uit te lijnen?

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
      • [quote=”rsporsche” post=208684]Iemand ervaring met uitlijnen Porsche 993, om te laten doen,
        in de omgeving van Heist-op-den-Berg.

Dacht aan Chris Van Woensel?

993 zou iets moeilijker zijn om uit te lijnen?[/quote]Regio Heist o/d Berg: Chris Van Woensel !!!!!!!!!!!!! Vaste klant en steeds perfect verder geholpen. Ook met de uitlijning van destijds de 996 4S. Dat kon geen of wou geen andere bandencentrale aan beginnen (zelfs OPC had telkens een excuus om het niet te doen). Van Gert weet ik niet. Maar ik heb daar eens een Bilstein kit gekocht en zijn uitleg was in ieder geval professioneel. Wel niet laten plaatsen (Chris Van Woensel geplaatst).

993 multilink ophanging :

bron en meer info voor geïntresseerden : http://forums.pelicanparts.com/porsche-964-993-technical-forum/399143-964-vs-993-systems-analysis.html

Heel juist, bij Gert moet je zijn! Toptechnieker! Er is geen betere…

+1

Bij de 993 moet kinematic toe geregeld worden met speciaal gereedschap dat de meeste gewone uitlijners bandencentrales niet hebben , heel belangrijk voor een goede afstelling,.Carnewal is er meer dan 2 uur mee bezig maar dat voel je meteen als je rijdt

ik zou eens aankloppen bij onze forumsponsor. Gert Carnewal gaat niet over één nacht ijs mbt P-ophanging. hij heeft volgens mij voor Bilstein ontwikkelingswerk verricht maar kan uiteraard ook goed overweg met de standaard dempers en veren.
                en terwijl er aan je auto gewerkt wordt kan je een stukje Vlaamse Ardennen verkennen ofwel kan mevr Carnewal je trakteren op lekkers uit de streek.

Bilstein B6 XT schokdempers voor Porsche 993 of 993Turbo kunnen gebruikt worden met de standaard- of verlagingsveren.
                Deze schokdempers zijn een speciale versie van de B6 die speciaal door Bilstein voor Carnewal werd ontworpen. Omwille van de extra schroefdraad kan je de wagen 10-15mm lager zetten dan de normale hoogte. De Bilstein B6 XT hebben een sportieve demping en een lange levensduur.

hij is tevens al een tijdje toeleverancier voor Singer mbt ophangingsonderdelen

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.