uitnodiging herfstnamiddagrit 6 oktober 2013

Home Forum Porsche Uitstappen uitnodiging herfstnamiddagrit 6 oktober 2013

• Maker
    Discussie
  • Omdat ik niet direct een draadje vond met gegevens van deze rit, zet ik ze eens hierop.
    [b][u]
    P.c.t.vzw Uitnodiging herfstnamiddagrit 6 oktober 2013[/u][/b]

Rond 11.45u ben je welkom in restaurant Pietje Pek, Mariakerksesteenweg 87 9031 Drongen.

Daar wacht een heerlijke croque monsieur.(bestaande uit 3sneeden brood, kaas, hesp, enz.)

Na de briefing en overhandiging van de roadbook kan iedereen zijn bolide de sporen geven rond 13.00u. Aangezien het de laatste rit is van 2013, is het roadbook vrij makkelijk van concept.

De rit brengt ons richting Oudenaarde, met op de tussenstop een stuk warme appeltaart met ijs en slagroom en 2 koppen koffie.

De terugweg brengt ons naar Aalter, in restaurant Ten Dauwe, waar ons een voorgerecht, hoofdgerecht met varkensgebraad “orlof” en frisse garnituur staat te wachten. Uiteraard nog gevolgd door een dessert en 2 consumpties.

Dit word u aangeboden voor €45 per persoon.
    Niet-leden betalen €50 per persoon.
    U kan storten op de gekende clubrekening 000-3256861-86

Uw deelname laat je weten op het gekende secretarispct@gmail.com

Inschrijven kan ten laatste tot 1 oktober.

Tot dan,

met vriendelijke groeten,

Danny en Myriam(porsche club tielt)

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 67)
    • wat een mist 🙁 toen in deze morgen naar de bakker ging dacht ik eventjes dat ik achter zwarte pijl zijn rook zat :mrgreen:

😀 😀
        wij komen af met GT3 en Boxster .
        en laten tractor thuis (cayenne).
        tot Zondag
        :relaxman:

[quote=”de zwarte pijl” post=144466]het zal een toffe bende worden :driver: :coolness: :relaxman:[/quote]

+1 Zwarte pijl . :driver: :driver: :drink: :up:

het zal een toffe bende worden :driver: :coolness: :relaxman:

Wat een opkomst hier van op het forum :up: We zullen werk hebben om iedereen te begroeten :drink: Tot zondag in alle geval en het weer zou ook al moeten meevallen zie ik :coolness:

[quote=”Costa” post=144453]hallo,

Voor ons de eerste uitstap met de P die we doen.
                We kijken er naar uit + leuk om eens mensen in the flesh te ontmoeten van het forum; :first:

Costa[/quote]

:up: het zal niet de laatste rit worden, eens je de smaak te pakken hebt :driver:

hallo,

Voor ons de eerste uitstap met de P die we doen.
                  We kijken er naar uit + leuk om eens mensen in the flesh te ontmoeten van het forum; :first:

Costa

Eveneens present. Hopelijk droog weer op zondag. :up:

[quote=”KROKODILE” post=144229]De madam is jarig anders ging ik ook mee. :salut:[/quote]
                      Schoon cadeau toch, een mooie rit? :engeltje:

[quote=”luc993cabrio” post=144355]Haha, wij toch ook meerijden zondag :driver: :driver: :driver:[/quote]

:applaus: :applaus:

Haha, wij toch ook meerijden zondag :driver: :driver: :driver:

De madam is jarig anders ging ik ook mee. :salut:

de vrouw en de dochter rijden ook mee.

Hallo,

Wij hebben ons ook ingeschreven. 😀 :driver:

Costa

luc

[quote=”Black Bouda” post=144215]:cool: [quote=”DucDirk” post=144181]Wij bollen ook mee !
                                  8)
                                  :relaxman:
                                  :driver:[/quote][/quote]

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 67)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.