uitnodiging herfstnamiddagrit 6 oktober 2013

Home Forum Porsche Uitstappen uitnodiging herfstnamiddagrit 6 oktober 2013

• Maker
    Discussie
  • Omdat ik niet direct een draadje vond met gegevens van deze rit, zet ik ze eens hierop.
    [b][u]
    P.c.t.vzw Uitnodiging herfstnamiddagrit 6 oktober 2013[/u][/b]

Rond 11.45u ben je welkom in restaurant Pietje Pek, Mariakerksesteenweg 87 9031 Drongen.

Daar wacht een heerlijke croque monsieur.(bestaande uit 3sneeden brood, kaas, hesp, enz.)

Na de briefing en overhandiging van de roadbook kan iedereen zijn bolide de sporen geven rond 13.00u. Aangezien het de laatste rit is van 2013, is het roadbook vrij makkelijk van concept.

De rit brengt ons richting Oudenaarde, met op de tussenstop een stuk warme appeltaart met ijs en slagroom en 2 koppen koffie.

De terugweg brengt ons naar Aalter, in restaurant Ten Dauwe, waar ons een voorgerecht, hoofdgerecht met varkensgebraad “orlof” en frisse garnituur staat te wachten. Uiteraard nog gevolgd door een dessert en 2 consumpties.

Dit word u aangeboden voor €45 per persoon.
    Niet-leden betalen €50 per persoon.
    U kan storten op de gekende clubrekening 000-3256861-86

Uw deelname laat je weten op het gekende secretarispct@gmail.com

Inschrijven kan ten laatste tot 1 oktober.

Tot dan,

met vriendelijke groeten,

Danny en Myriam(porsche club tielt)

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 67)
  • luc

😎 [quote=”DucDirk” post=144181]Wij bollen ook mee !
      8)
      :relaxman:
      :driver:[/quote]

Wij bollen ook mee !
        8)
        :relaxman:
        :driver:

Ook ingeschreven :relaxman: :driver:

Geen erg, volgende rit moet er dan maar snel komen! ❗

@Nicolas ,net niet . 😥

@funny, ideaal moment om de nieuwe p in te rijden? Of zal hij er nog net niet zijn?

luc

[quote=”Black Bouda” post=143936]jA IK HAD VROEGER EEN 964 TURBOLOOK CABRIO 1992 VERKOCHT ZOMAAR :censored:[/quote] NO COMMENT PLEASE…

luc

jA IK HAD VROEGER EEN 964 TURBOLOOK CABRIO 1992 VERKOCHT ZOMAAR :censored:

Attachments:
                    • SIMG1222.jpg

Was het maar… Nee, een 964 turbo van 92

luc

[quote=”AnthonyS” post=143846]Ook nog eens ingeschreven…[/quote] 993 Turbo ?
                        zalig wi ben benieuwd voor je machine te zien :first:

Is eigenlijk om de car-cam uit te testen voor we naar Africa vertrekken eind oktober 😉
                          Kwestie dat we daar wat schone beelden in aktie kunnen schieten hé.
                          Toeval of niet maar onze zandmonsters zijn ook 911’en!
                          Wel iets groter en minder snel… 80km/h is de max speed.
                          ‘T zal aanpassen worden 🙁

Zo moet het Anthony . :driver: :driver:

Ook nog eens ingeschreven…

[quote=”Funny” post=143812]Ik zal er bij zijn ! :driver: :driver:
                                Zopas ingeschreven .[/quote]

aiaiai, nog een getuige die zal zien hoe ik een kopje kleiner gemaakt zal worden 😳

:up: :up: :up:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 67)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.