Uitnodiging PCT Driften zondag 13/09/15

Home Forum Porsche Uitstappen Uitnodiging PCT Driften zondag 13/09/15

• Maker
    Discussie
  • P.C.T. Driften 13 september 2015

Beste Porschisten,

Op 13 september nodigen wij U graag uit op P.C.T.Driften.

Dit jaar hebben we opnieuw voor een namiddagrit (bol-pijl) gekozen.

Iedereen wordt verwacht om 11u30 in De Hollemeersch, Lettingstraat 58, 8951 Dranouter waar we starten met een aperitiefje (kir of fruitsap) .

Het voorgerecht bestaat uit een koude schotel in buffetvorm.

Daarna is er keuze tussen een Kalkoenrollade champignonsaus met frietjes of kroketjes
    OF
    Zalmfilet met witte wijnsaus.

Tijdens de maaltijd zijn 2 drankjes inbegrepen.

Na de overhandiging van de roadbook , gevolgd door een korte briefing, starten we rond 13u30 met de rit.

We vertrekken via omwegen en enkele prachtige vergezichten naar de omgeving van Roeselare.

Daar hebben we de dessert stop waar keuze is tussen een dame blanche of een coupe bresilienne of een coupe speculoos.

Op de eindlocatie (grens Deerlijk – Waregem) kan je nog wat nagenieten met een drankje.

Dit alles wordt U aangeboden voor de prijs van 45 € per persoon.

Inschrijven is mogelijk via Koen Viaene : secretarispct@gmail.com
    Betalingen op het gekende clubrekeningnummer : 000-3256861-86
    Met vermelding van naam , aantal personen en keuze gerecht + dessert.

Inschrijven kan tot en met 7 september.

Met vriendelijke groeten,

Koen & Annelies

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
  • PDS

:drink: :drink:

Daar gaan we voor zorgen he PDS :drink: :drink: :drink:

PDS

Amai zag er gezellig uit !

Hopelijk is het daar op 4/10 even gezellig :drink:

https://porscheforum.be/jomsocial/photos/album?albumid=483

Via deze link kan je enkele foto’s bekijken , Wat een gedoe 🙄 👿

Ok, bedankt voor de info :respect2:
                Ik zal dan ook maar eentje bestellen.

Drip heeft hierover iets gepost vlak voor hij aan z’n giro d’Italia begon.

[quote=”Akai” post=215822]@Luc: Hopelijk valt de kostprijs mee en is er geen verdere schade.
                    Ik heb mij in het naar huis rijden ook nog langs de kant mogen zetten, rook uit de ventilatiemonden :what:
                    Annelies dacht al dat de 911 in brand stond.
                    Iemand ervaring met reparatie of vervanging van de ventilatie motoren? (het betreft een 3.2 van ’84)[/quote]

Er is hier iemand een topic gestart omtrend
                    Ik heb hetzelfde probleem
                    Heb gevraagd aan een vriend die bij Bosch werkt om er mij eentje te bestellen

Onderwerp: 911 G – motor verse lucht ventilatie
                    bestelnr. Bosch 0130 007 002

foto’s posten in hoge resolutie kan nog door ze eerst te uploaden naar de sectie “mijn foto’s” en dan te linken naar je post 💡 .
                      of je kan ook werken met externe links, maar dan is het bij mij per post tot twee beperkt.

Hier idem zelf 1 foto lukt niet meer :bounce: vroeger kon ik ongelimiteerd foto’s posten :popcorn:

En ik ben nogal een leek op gebied van PC’s ! 😳 , maar ik zal morgen met mijn zoon dit even bekijken wat we kunnen gepost krijgen :think:

als ik 2 foto’s in één bericht plaats en voeg dan nog een URL toe van bijv de bron, dan krijg ik het niet meer gepost.
                          allemaal vanop een simpele schootPC, ruiten7 en vuurvos.

Heb zonder problemen 5 foto’s (ca 500 kb per foto) in 1 bericht geplaatst …. :coolness:

Mijn foto gisteren in “Herkent u dit Porsche onderdeel?” is 1.13MB, heb geen enkel probleem ondervonden om deze te posten :popcorn:

ik zit hier ook mee verveeld. ik heb voorlopig een beperking van 2 foto’s per post, en dan mogen ze niet groter zijn dan 500 Kb.
                                een omweg voor grotere fotos is ze uploaden bij “mijn foto’s” en dan de link leggen naar je post
                                suc6 !

@Luc: Hopelijk valt de kostprijs mee en is er geen verdere schade.
                                  Ik heb mij in het naar huis rijden ook nog langs de kant mogen zetten, rook uit de ventilatiemonden :what:
                                  Annelies dacht al dat de 911 in brand stond.
                                  Iemand ervaring met reparatie of vervanging van de ventilatie motoren? (het betreft een 3.2 van ’84)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.