Uitnodiging PCT Driften zondag 13/09/15

Home Forum Porsche Uitstappen Uitnodiging PCT Driften zondag 13/09/15

• Maker
    Discussie
  • P.C.T. Driften 13 september 2015

Beste Porschisten,

Op 13 september nodigen wij U graag uit op P.C.T.Driften.

Dit jaar hebben we opnieuw voor een namiddagrit (bol-pijl) gekozen.

Iedereen wordt verwacht om 11u30 in De Hollemeersch, Lettingstraat 58, 8951 Dranouter waar we starten met een aperitiefje (kir of fruitsap) .

Het voorgerecht bestaat uit een koude schotel in buffetvorm.

Daarna is er keuze tussen een Kalkoenrollade champignonsaus met frietjes of kroketjes
    OF
    Zalmfilet met witte wijnsaus.

Tijdens de maaltijd zijn 2 drankjes inbegrepen.

Na de overhandiging van de roadbook , gevolgd door een korte briefing, starten we rond 13u30 met de rit.

We vertrekken via omwegen en enkele prachtige vergezichten naar de omgeving van Roeselare.

Daar hebben we de dessert stop waar keuze is tussen een dame blanche of een coupe bresilienne of een coupe speculoos.

Op de eindlocatie (grens Deerlijk – Waregem) kan je nog wat nagenieten met een drankje.

Dit alles wordt U aangeboden voor de prijs van 45 € per persoon.

Inschrijven is mogelijk via Koen Viaene : secretarispct@gmail.com
    Betalingen op het gekende clubrekeningnummer : 000-3256861-86
    Met vermelding van naam , aantal personen en keuze gerecht + dessert.

Inschrijven kan tot en met 7 september.

Met vriendelijke groeten,

Koen & Annelies

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
    • Ik doe nog eens een poging om foto’s te posten ( maar gisteren is het me niet gelukt )

Ik krijg hier geen foto meer gepost 👿 👿 👿

Op FB – PCT staan er al wat foto’s van mij voor de amateurs ! 😳

Laten we hopen dat het niet te veel kost!

Diagnose van de garage is ne kapotte waterpomp. Valt nog mee dus denk ik :think: :think: :think: zal mijn faktuur afwachten zeker :wtf: :wtf: :wtf:
          Was de eerste keer dat ze mijn auto moesten takelen en hopelijk ook de laatste keer :what: :what: :what:

het was terug een prachtige rit en ondanks de regen toch goed doorgereden :salut: :up: :popcorn: :drink:

Ja ik , heb spijt dat ik er niet kon bijzijn :bounce:

En niemand die naar foto’s vraagt 😯

Tof om te horen dat jullie tevreden waren van de rit.
                  Het was idd ideaal driftweer :driver:

@Luc
                  : hopelijk valt het snel op te lossen zonder al te veel kosten

het weer heeft vlaanderen blijkbaar in twee verdeeld, wij hebben op en rond Zolder de ganse namiddag zware bewolking gehad maar geen druppel regen.

@Luc993cabrio
                    : hopelijk is het snel duidelijk wat het mankement is aan de 997 en blijven de kosten binnen de perken.

Mooie geslaagde rit , al zat het weer niet mee . Daar heb je natuurlijk geen vat op . Mooie streek om door te toeren . @ Luc hopelijk komt dat rap in orde met de wagen zonder te veel kosten .

Hoei das minder Luc hopelijk komt alles vlug in orde 👿

Was zeer mooie rit, hoewel we veel regen hebben gehad toch ferm geamuseerd :driver: :driver: :driver:
                          Ben helaas niet thuis geraakt met de 997, in Loppem mogen stoppen na hevige rookontwikkeling en mij aan de kant gezet met net achter mij een combi van de flikken!!! Die hadden de brandweer al gebeld ook :wtf: :wtf: :wtf: , auto dus mogen laten takkelen, zou blijkbaar lek in de waterkoeling zijn 🙁 🙁 🙁
                          Hopelijk niet meer schade aan de 997

Spijtig dat we der vandaag niet konden bij zijn . :bounce:
                            Was vorig jaar zeer mooie rit. :driver:

Was vorig jaar mooie rit, maar voor deze editie gaan we moeten passen. Verjaardag vieren van de kleinzoon.
                              Bijgevolg :drink:

:applaus: Sammy, Tony, Snoer en Luc: inschrijving OK :driver:
                                Voor de mensen die nog graag willen mee rijden: niet te lang meer twijfelen, er zijn maar 8 plaatsen meer beschikbaar!

Da’s super Sammy en Tony!
                                  We doen ons best om terug leuke baantjes te vinden om te :driver:

@Tony
                                  : ‘k Heb nog geen mailtje ontvangen, maar ik ben er zeker van dat dit wel in orde komt 😀

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.