Uitrollen wielkasten

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Uitrollen wielkasten

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Ik overweeg het om de achterste wielkasten van mijn 964 uit te rollen om iets bredere velgen te plaatsen.
    Iemand hier ervaring mee en eventueel een goed adres?

Thanks!

Geoff

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Wim

Enkel de binnenste ander kun je weg rollen, dus lees plat drukken met de roller, en verf moet flexibel gemaakt worden ander springt deze. met de gevolgen hierboven beschreven.
      Daarbij mag er zeker geen plamuur o.i.d op de spatborden zitten en metaal van de kasten kun je bijna niet uitrollen, daar komt wat meer kracht voor kijken.

0
      Ive

uitrollen kun je slechts enkele millimeters doen en de kans is groot dat de lak in de rand gaat barsten waardoor er water in kan met alle roestproblemen van dien.
        Als je het écht goed wil laten doen, zou ik ze door een carrossier laten omplooien en bijspuiten. Kost wel meer natuurlijk maar is goed gedaan dan.

Ik heb ooit twee nieuwe voorvleugels laten doen. die moesten toch nog gespoten worden.
        Daar hebben ze slipjes in de binnenrand geslepen en deze allemaal omgeplooid en daarna volledig vertint. heb er jaren zonder last mee gereden.

Greets

0

Zou het niet echt aanraden.

Hoe breed wil je dan gaan?

0
        3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.