UITSTAP 2010 ?

Home Forum Porsche Uitstappen UITSTAP 2010 ?

• Maker
    Discussie
  • Nadat we hebben mogen genieten van de schitterende uitstap naar Zuffenhausen (voorjaar 2009) georganiseerd door Rufie vraag ik me nieuwsgierig af of Rufie in alle stilte terug een uitstap organiseert of aan het organiseren is. ❓
    De kwaliteiten van iemand moet men toch altijd aanmoedigen. Het was dan ook tot in de puntjes voorbereid ❗

Is iemand van jullie op de hoogte? Rufie 😉 ❓

Eric

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • In 2010 ga ik ook wat meer tijd vrijmaken en wat meer events meedoen. Mijn “kot” in Heist o/d berg is bijna in zijn eindstadium dus na 10 jaar zijn de zondagen niet meer volzet met thuiswerken 😆

Ik kom hier stilaan op gang.
        De eerste onderhandelingen voor 2010 zijn begonnen.
        Nog niet concreet genoeg om al meer te vertellen.

To be continued…

moest er eens een rondrit zijn , en ik heb kans om aanwezig te zijn , wil ik daar gerust aan deelnemen
          gewoon om al een sgezicht te kunnen plakken op de aanwezigen van het forum

Je doet maar hoor .
            Je moet zeker geen rekening met mij houden daar ik niets kan beloven momenteel .
            Dit jaar is de rit opgeschort door de ineens “verplichte” jobwissel in oktober / november .
            Augustus volgend jaar zou het “oude” werk opnieuw openen en als alles loopt zoals het nu is is de kans groot dat ik dan bij een serieus aanbod terug ga .
            Dus dan is er wer een wissel net voor de Herfst en het opnieuw opstarten van een zaak (waar hopen energie in kruipt)
            Ik beloof dus niets , maar ALS ik tijd vind organiseer ik wel iets (of het nu lente , zomer of winter is zal de tijd uitmaken) 😉

Er volgt ms wel een 2de editie van de Summer tour ! 8)
              Na de leuke reacties kriebelt het al om aan de volgende rit te beginnen.
              Deze keer iets vroeger dan dit jaar, zodat een eventuele Herftrit niet te vlug zou volgen.
              En zoveel mogelijk liefhebbers terug bij elkaar te krijgen, voor de Herfstrit zeker geen probleem eh Koen ! 😉

grtz

als nieuw lid van het forum houd ik mij aanbevolen, het lijkt me wel leuk met porsche gezinde mensen op pad te gaan.

mvg

Rufie,

Ik begrijp best dat je de spanning (en verrassing) er in wilt houden 😉 En gelijk heb je.
                  Maar zo een superorganisatie vraagt om een vervolg, we zullen dus geduldig afwachten.

Eric

Hey Eric,

jaja we zijn al aan het brainstormen.
                    Heb al verschillende ideeën, maar kan nog niet kiezen 🙂 )
                    en ik wil ook nog niks vertellen, neh.

Bovendien ben ik mijn thuiskantoor aan het herinrichten. Eenmaal dit klaar is over een 2tal weken wordt mijn commandopost geopend.
                    Supervisie is al gewaarborgd door mijn echtgenote.

Genoeg info ?

Greets,
                    Rufie.

haha, sorry geen ervaring mee. Ik kan de mensen alleen eten en drinken bezorgen, daar heb ik wel ervaring mee.

Ik heb al 3 Porscheritten georganiseerd .
                        Hoe zit het met Jou ❓
                        Ik dacht , ik geef de anderen ook eens de kans om zich uit te leven 😈 😉

Tis altijd iets bij u koen, nie zeveren, ORGANISEREN !!! 😆 😆

Als de tijd er is wil ook ik in 2010 weer iets organiseren .
                            De Herfstrit lukte dit jaar niet door een onverwachte wending in mijn beroepsleven .

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.