Uitstap 993 club 30/4: Roadbook & brouwerijbezoek

Home Forum Porsche Uitstappen Uitstap 993 club 30/4: Roadbook & brouwerijbezoek

• Maker
    Discussie

• Kristof993
    Deelnemer

Door de positieve feedback van alle deelnemers vorig jaar, organiseren we ook dit jaar een rondrit in het uiterste zuiden van België met samenkomst in de Brasserie des Fagnes. De formule zal (onder voorbehoud van praktische wijzigingen) dezelfde zijn als vorig jaar:

9.30u Ontbijt Brasserie
      10u Roadbook (deel 2 – andere lus dan vorig jaar)
      12.30u Lunch & terugkeer naar de Brasserie – degustatie

Alles aan kostprijs (zeer democratisch) ter plaatse te betalen. Inschrijving via antwoord op deze mail met vermelding van aantal personen per Porsche. Op uitnodiging van een 993 deelnemer, verwelkomen wij graag eender welk type Porsche als “special guest”! Totaal budget vorig jaar +/- 30 eur pp.

http://www.brasseriedesfagnes.be/ – speciale dank aan Fred voor de organisatie!!!

Tot dan voor onze eerste bijeenkomst van het jaar!
      Kristof

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Anoniem

Audiotronics schrijft:

Brouwerijbezoek 😯 😆 Oef ik ben normaal toch co-piloot 😀

Profiteur ! 👿

Brouwerijbezoek 😯 😆 Oef ik ben normaal toch co-piloot 😀

Hier idem als Deepee ,volgende keer beter zeker ! 😕

Jammer dat ik belet ben dit paasweekend. Mijn interesse is zeker gewekt en wil er de volgende keer wel bij zijn. Maak er een fijne meeting van !

Uiteindelijke timing & budget

Zaterdag 30 april
                9.30u Samenkomst & ontbijt Hierges (FR) op het plein
                10u Roadbook
                11.30u Stop met aperitief
                +/- 14u Lunch Brasserie & dégustatie “Super Des Fagnes”

Budget ontbijt, aperitief, lunch, snack & roadbook 35 EUR per persoon (alles aan kostprijs, vooraf te betalen op 979-9531870-73 of cash ter plaatse). Inschrijving via antwoord op dit bericht met vermelding van aantal personen per Porsche.

http://www.brasseriedesfagnes.be/ – speciale dank aan Fred voor de organisatie!!!

Alle type Porsches welkom!
                Kristof

Ge staat eroep! Didier (Kikkergroene Targa), Danilo (4S), Fred (RS) en mezelf hebben ook al opnieuw present gegeven dus het wordt een mooi gevarieerd plateau! En ik wil uiteraard nog veel meer volk he! 😉

Anoniem

OW, ‘t is op 30/04 ! Was precies nog ni goe wakker 😆

Count us (2 pers) in als ‘t ni regent…

Anoniem

Was idd heel plezant verleden jaar en zeker voor herhaling vatbaar. Heb je al enige datum in mind ?

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.