uitstapje met zusje

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s uitstapje met zusje

• Maker
    Discussie
  • Samen met vriend naar Malmedy gereden vandaag met zonnetje.
    Spijtig dat het kapje er niet af kon.
    Het jongere zusje valt wel meer op met dat gekleurd dakje.
    Het interieur heeft ook de zelfde kleur als het dak.
    Jullie zien graag foto’s, maar krijg van de andere foto’s de nummerplaten niet weg.
    227 km. gewoon met het verkeer meegereden, niet gespeeld.
    Autoweg tot ginder, en via binnenwegjes terug naar huis.
    Het verbruik van de 997 4 is 9,1 l.
    De 991 S 10,5 l.

Attachments:
    • Malmedy005.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • Ben er niet mee bekend met de nieuwere types, maar zijn zeker zusjes ja, mooi zo om ze naast elkaar te zien! :coolness:

S2

Heel knappe combi fotoshoot! En als je deze foto’s bekijkt, kan je toch niet anders concluderen dan dat de 991 een facelift is van de 997.2 🙂 (En dus eigenlijk een 997.3 is).

(I know, technisch is het een andere auto, … was maar aan het dollen (911 is al 50 jaar een facelift, met uitzondering van de 996 reeks 🙂 )

Very Nice :up:

wauw, knappe *porsche n, ze zijn helemaal af, :hail:

2 prachtige wagens bij elkaar. Dat dakje is toch wel top hoor!

Free Uw auto moet niet onderdoen kwa uiterlijk vind ik persoonlijk.

Het is me eindelijk gelukt!!!!!! :relaxman:

Attachments:
                  • Malmedy001.jpg
                  • Malmedy002.jpg
                  • Malmedy003.jpg
                  • Malmedy004.jpg
                  • Malmedy005.jpg
                  • Malmedy006.jpg
                  • Malmedy007.jpg
                  • Malmedy008.jpg

ho ho ho; dit is prachtig hoor. 2 geweldig mooie wagens samen. Knap :respect2: :respect2: :respect2:

Jamaar, die limburgse vrouwen zijn maar watjes hoor!
                      Ik mag denken dat ik de baas ben thuis, zolang de vrouw haar zin krijgt is ze tevreden!

PB

[quote=”free” post=160645]er waren vrouwen bij hee[/quote]
                        Bij mij ook. 😉

zetelverwarming helpt een beetje, maar in de slk hebben we ook aircraft, (nekverwarming)
                          dat voel je wel heel goed.

Had ook het dakje van Hasselt tot thuis open gedaan, men mag dat stuk maar 50 km/u rijden,
                            maar het vrouwtje had direkt haar en mijne jas rond haar hangen!
                            Hoe kan ik nog foto’s bij toevoegen, lukt me niet!

@Harley: zetelverwarming was een MUST in mijn zoektocht, is ideaal in een cabrio bij dit weer.

Inderdaad, kap open,gvd! Was zalig cabrioweer vanmiddag. Ik was trouwens niet de enige die met het dak open reed.

Mijn ultieme droom….ben al content met de 997….
                                  Ik heb vandaag enkele keren het dak geopend maar de stevige wind zorgde voor een onderkoelde wederhelft….dus weer dicht die handel…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.