Uitzonderlijke verkoop

Home Forum Zeverhoekje Uitzonderlijke verkoop

• Maker
    Discussie
  • Een prive-collectie van 200 Porsches in prima staat zal worden geveild bij Anglia Car Auctions op 24 augustus.

De eigenaar heeft ze verzameld over een periode van tien jaar en is van plan zijn verzameling uit te dunnen.

De Porsches zijn steeds verborgen in droge opslag bewaard, hierdoor zijn de meeste carrosserieën in uitstekende staat.

Een mooie 1956 LHD 356A coupe, met matching nummers, evenals een mooie 1972 LHD 911E.

Verder omvat de collectie verkoop 50 vroege 911 modellen, samen met 39 912 modellen en ongeveer 40 356 modellen en een aantal speedster modellen.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
    • Projectje! :mrgreen:

Projectje 😯

Projectje? 😀

[quote=”Ghost” post=139215] projectje[/quote]
            ??? :sarcastisch

[quote=”PVB” post=138945]Jij hebt toch wel wat plaats meen ik, niet ? :D[/quote]

Ik heb hier wel wat plaats maar alles staat vol 😕
              Bijna volledig stock voor volgende winter is binnen, dus weinig plaats meer over.
              Heb hier nog een heftruck en een wiellader staan die ik niet meer gebruik.
              Zal die een dezer dagen eens gaan te koop zetten 😀 want er komt wellicht snel een projectje op mij af :engeltje:

[quote=”cabrio wim” post=139060]Dan heb ik er al meer dan 10 :mrgreen:[/quote]

Goed lezen Wim.
                Mag er “eentje” uitzoeken

Misschien een bieding op het bagagerekje doen … :mrgreen:

Wim

Dan heb ik er al meer dan 10 :mrgreen:

WAT STAAT DAAR EEN KAPITAAL BINNEN AMAI;

Zo een 911 van 1972 zie ik wel zitten, mijn geboortejaar ….. Een targa of coupeetje

Ik heb een lijst & foto catalog opgevraagd van de Porsches die op 24.08.2013 geveild worden:
                          (de rest wordt later in November verkocht)

Hierbij de modellen:

1960 Porsche 356B Roadster
                          1958 Porsche 356A Coupe
                          1960 Porsche 356B Project
                          1960 Porsche 356B Coupe
                          1969 LHD Porsche 911 T
                          1972 LHD Porsche 911 E
                          1965 LHD Porsche 911 Rolling shell
                          1958 LHD Porsche 356A Coupe
                          1960 LHD Porsche 356B Coupe
                          1968 LHD Porsche 912 Coupe
                          1968 LHD Porsche 912 Coupe
                          1965 LHD Porsche 911 Project
                          1972 LHD Porsche 911 T Targa
                          1972 LHD Porsche 911 L
                          1972 LHD Porsche 911 T
                          1960 Porsche 356B Cabriolet
                          1967 LHD Porsche 911 S Project Complete matching numbers car
                          1967 LHD Porsche 911 project Complete matching numbers car – Rare Arga black
                          1967 LHD Porsche 911 Project California car – Non matching numbers

Hier staan hele mooie exemplaren tussen.
                            Ik stel voor dat iedere forumlid met meer dan 350 berichten op zijn conto er een mag uitzoeken.
                            Probleem opgelost

Gaat hij volgend jaar dan alle ontbrekende ruiten verkopen of wat :think:

En hoeveel ervan zouden nog feitelijk rijden, dat je er dus zo de weg mee op kan? 😯

Een beetje vreemde verzameling …

De wagens op de foto’s hebben al allemaal het stuur links staan… :up:

Misschien een forum-aankoop doen van alle 200 tegelijk? :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.